بورس تهران چهارشنبه مورخ 26 خرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 26 خرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: شاخص کل بورس تهران وارد کانال 73000 واحدی شده و جو منفی شدیدی بازار بورس تهران را فرا گرفته است! جو ناامیدی به قدری شدید است که حتی باعث ناامیدی بسیاری از تحلیلگران نیز شده است! گروه ها و کانال های بورسی در تلگرام، خلوت و بی تحرک شده اند و در این بین، حتی برخی کانال های فعال در زمینه بورس نیز، فعالیت خود را تعطیل کرده اند!! قبل از نوشتن این متن افتتاحیه، تحلیلگر لایوبورس با نگاهی تحلیلی به وضعیت نمودار شاخص کل، اعلام کرد که با توجه به وضعیت قرار گرفتن نمودار و اندیکارتورها، انتظار دارد که شاخص کل بورس تهران نهایتاً از محدوده 73700 واحد، مسیر خود را تغییر دهد و به سمت بالا حرکت کند! با توجه به اینکه شاخص کل فقط 200 واحد با این محدوده فاصله دارد، انتظار داریم که این اتفاق به زودی زود محقق شود و مقداری از بار روانی منفی موجود در بازار، کاسته شود. پس در همین روزهایی که همه از وضعیت بد بازار، ناامید هستند، این نوید را میدهیم که حداقل در کوتاه مدت، میتوان انتظار یک حرکت صعودی را از بازار داشته باشیم. در همین راستا انتظار داریم که شروع بازار امروز، با توجه به جو حاکم بر بازار، تمایل به منفی داشته باشد و در ادامه و با نزدیک شدن شاخص کل به محدوده اعلام شده، شاهد افزایش تقاضا در بازار باشیم و بازار تمایلات خود را برای اجرای تحلیل فوق نشان دهد! از دوستان انتظار داریم که از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند و چند روز دیگر، صبر کنند! در این بین، شاید بهترین اقدام، اصلاح سبد باشد!

 

 

 

 

ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز مطابق انتظار و بعد از افت 250 واحدی، تا محدوده 73700 واحدی افت کرد و در ادامه با افزایش تقاضا برای خرید روبرو شد. در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران در حالی کار خود را با افت 82 واحدی به پایان رسانید که در ساعت پایانی بازار، اکثر نمادها در قیمت های مثبت معامله میشدند. فعلاً نمیتوان در خصوص حرکت مثبت امروز بازار به صورت قطعی صحبت کرد و این این حرکت، فقط واکنشی به حمایت مهم محدوده 73700 واحد بوده است! ملاقات وزیر امور خارجه ایران و آمریکا و اخباری که از این ملاقات منتشر میشود، شاید بتواند بهانه ای برای ادامه دار بودن این بازگشت بازار باشد!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.............................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395برچسب:بورس تهران , tsetmc , نبض بازار ,سهام ، اوراق بهادار ، تحلیل ، سهم ، سود ؛, :: 19:45 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.