بورس تهران دوشنبه مورخ 24 خرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 24 خرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار بورس تهران دیروز تلاش کرد تا با حمایت های سازمانی، کمی از فشار فروش اول هفته کم کند و شرایط روانی منفی را خنثی کند! در بازارهای جهانی نیز، دیشب شاهد بازگشایی بازارها بودیم و به دلیل انتشار آمار کسری ماهانه بودجه فدرال، شاهد تقویت دلار بودیم که این تقویت شاخص دلار، باعث کاهش قیمت در کامودیتی ها در روز جمعه و دیشب بعد از بازگشایی بازارها، شاهد ادامه این کاهش قیمت ها هستیم. این کاهش قیمت ها تا اولین جلسه فدرال رزرو ممکن است ادامه داشته باشد. جلسه ای که در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و نتایج حاصل از این جلسه، ادامه مسیر را مشخص خواهد کرد. اما در بورس تهران، خبر جدید و قابل توجهی برای تغییر مسیر منتشر نشد و بر همین اساس، امروز نیز شرایط کلی بازار به همان صورت روز گذشته ادامه پیدا خواهد کرد. همان شرایط بازار کم رمق که از فقدان نقدینگی رنج میبرد، امروز نیز در بازار حاکم خواهد بود! البته انتظار ریزش از بازار هم نمی رود و با توجه به برخورد شاخص کل به محدوده حمایتی، احتمال افزایش تقاضا نیز در بازار وجود دارد. اما این افزایش تقاضا را فقط میتوان در قالب واکنش به محدوده حمایتی تفسیر کرد و تا زمانیکه ارزش واقعی معاملات رشد چشمگیری نداشته باشد، تغییری در وضعیت رکودی بازار نیز دیده نخواهد شد. از اینرو از دوستان تقاضا داریم که با توجه به شرایط فعلی بازار، از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند.

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز با سردی هرچه بیشتر و کمترین ارزش معاملات در سال جاری، در حالی به کار خود پایان می دهد که حتی تلاش های سازمان در خصوص جلوگیری از کاهش شاخص بورس نیز به نتیجه نرسید و با وجود انجام معاملات در رنج مثبت در نمادهای پارسان و مبین و فولاد و فملی، در نهایت شاخص کل افت 117 واحدی را تجربه کرد و به عدد 74700 واحد رسید. عدم تعیین تکلیف معافیت های مالیاتی در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، مهمترین عامل سقوط بازار در این روزهاست! عاملی که اگرچه از نظر بنیادی، تاثیری در سودآوری تعداد زیادی از شرکت ها ندارد، اما از نظر روانی، میتواند روی نماد خودرو به عنوان لیدر این روزهای بازار، موثر باشد!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه........................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395برچسب:بورس تهران , tsetmc , نبض بازار ,سهام ، اوراق بهادار ، تحلیل ، سهم ، سود ؛, :: 18:10 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.