✍ شایعات امروز چهارشنبه 18 خرداد ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


كبافق : معادن بافق بر اساس شنیده ها با توجه به طرح توسعه كارخانه فلوتاسيون و قیمت جهانی روی توانايى تعدیل مثبت را دارا ميباشد.

حفارى : شنيده ميشود كه در يك پروژه مشترك بين ايران و روسيه اين شركت از طرف ايران معرفى شده است .

هلدينگ فارس : خبرها حاكى از خريدارى ٢٠ درصد از سهام پتروشيمى كاويان ( تامين كننده خوراك خط لوله اتلين غرب ) توسط اين هلدينگ ميباشد .

حريل و توريل : شنيده ها از معافيت ماليات بر ارزش افزوده ، كاهش هزينه حق دسترسى ها و ديگر معافيت هاى مالياتى و در نتيجه كاهش چشمگير بهاى تمام شده و افزايش قدرت رقابت تعرفه هاى ريلى و تعديل مثبت در گزارش سه ماهه بگوش ميرسد .

شنیده می شود حکمت برنامه افزایش سرمایه دارد وهم چنین در طرح جابجایی املاک ارتش به محدوده برون شهری مشارکت دارد

خبری خوب برای سهامداران شرکتهای درگیر با پروسه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی

جناب حسن امیری معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد:اگر شرکتی عدد مربوط به تجدید ارزیابی را در حساب‌های سال مالی ۹۴ خود ثبت کند حتی اگر فرآیند مربوط به برگزاری مجامع و ثبت مربوطه به سال ۹۵ محول شود، امکان بهره برداری از این ظرفیت قانونی هنوز وجود دارد.وی در پایان بیان داشت: بنابراین اگر اکنون شرکتی باشد که بخشی از عملیات مربوط به تجدید ارزیابی دارایی‌هایش را که شامل فرآیندهای انتخاب کارشناس و ثبت در حسابهای مالی سال ۹۴ باشد را انجام داده باشد، می‌تواند از ظرفیت ماده ۱۷ این قانون استفاده کند و افزایش سرمایه خود را انجام دهد.

خبهمن

دیروز، سرانجام برای بار دوم بلوک ۶۲ درصدی نماد خبهمن منتشر شد. به گفته برخی منابع، این بلوک که قرار است توسط کوثر عرضه گردد خریدارانی نیز دارد. بنابر شایعاتی قوی از کروز به عنوان جدی ترین خریدار یاد می شود. فعالان بازار این تغییر و تحولات را به فال نیک گرفتند و گفته می شود بعد از این معامله بلوکی تغییراتی جدی در خصوص شراکت با خودروسازان خارجی در خبهمن صورت خواهد پذیرفت.

وبصادر

مدیر عامل بانک صادرات ایران : اجرای برنامه افزایش سرمایه بانک در سال۹۵ محتمل نخواهد بود وبه طور قطع برای سال ۹۶ انجام می شود.وی افزود: این بانک به طور قطع می تواند سود براوردی برای سال مالی ۹۵ را محقق سازد ونگاه آن خصوصی سازی در بانک، توسعه بخش های اقتصادی و واحدهای تولیدی و نیزتسهیلات به خریداران واحدهای تولیدی می باشد.

کبافق

معادن بافق بر اساس شنیده ها با توجه به طرح توسعه کارخانه فلوتاسیون و قیمت جهانی روی توانایى تعدیل مثبت را دارا میباشد .



حفارى


شنیده میشود که در یک پروژه مشترک بین ایران و روسیه این شرکت از طرف ایران معرفى شده است .


فارس


خبرها حاکى از خریدارى ٢٠ درصد از سهام پتروشیمى کاویان ( تامین کننده خوراک خط لوله اتلین غرب ) توسط این هلدینگ میباشد .


کشتیرانی


معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه گذاری حدود ۳۵ هزار میلیارد ریالی با همکاری بخش خصوصی در بنادر کشور در سال گذشته خبرداد


چافست


طی سالهای گذشته این شرکت عملا در شش ماهه اول تعطیل بوده است، ولی امسال در شش ماهه اول توانسته ۶٠ درصد پوشش داشته باشد. با توجه به اینکه عملکرد اصلی افست (چاپ کتب درسی) در شش ماهه دوم سال مالی خودش که منتهی به مهر ماه می باشد،به نظر می رسد گزازش جذابی به بازار ارایه خواهد داد.


قندیها



قیمت شکر برای کارخانه ها توسط دولت ۲۵۳۰ تومان مصوب شده است و کارخانه ها شکر را با قیمت ۲۳۰۰ تومان عرضه می کنند ما به تفاوت این رقم سوبسید دولت است ولی برای سال جدید میزان سوبسید هنوز اعلام نشده است.شرکت های قندی تا فرودین ماه انبار شرکت خود را تخلیه می کنند و فقط شکر نیشکری در انبار این شرکت ها باقی می ماند با توجه به فصل گرما و نزدیکی ماه رمضان بیشتر تقاضای شکر نیشکری بالا می رود و بیشتر دولتی ها منتفع از آن قضیه می شوند همانطور که در سال پیش تقاضا تغییر چندانی نسبت به ماه های پیشین نداشت انتظار نمی رود امسال نیز تغییرات قابل توجهی را شاهد باشیم.

تایرا

سال گذشته سال سختی برای تایرا بود ولی با همان شرایط توانست سود تلفیقی ۵٧ تومان بدست بیاورد و عملا پی بر ای تلفیقش به کمتر از ۴ رسید.حال آنکه ارزش دفتری تلفیق شرکت با ارزش بازارش برابر شده است. شنیده شده امسال کارهای مربوط به وام بانک کشاورزی که دریافت کرده است را پیگیری میکند و گفته شده بودجه خیلی خوب و ارزنده ای قرار است از بانک کشاورزی دریافت کند. فعالان بازار گفته اند ، سه ماهه اول این شرکت همچون سال قبل خواهد بود اما سال ۹۵ برای این شرکت می تواند سال متفاوتی با ۹۴ باشد چرا که همه مراحل نامه نگاری جهت دریافت وام انجام شده و تنها تسهیلات بانک کشاورزی مانده است که به این شرکت بپردازد.



شرانل


نخستین روغن موتور خودرو پایه گیاهی عرضه شد /تازه‌ترین فعالیت‌های شرکت نفت ایرانول اعلام و رونمایی شد.


بفجر


توقف چندساعته فعالیت «بفجر» به علت نشت گاز روز سه شنبه به علت نشتی که در فلنج خطوط لوله گاز بوجود اومده بود بخشی از گاز منطقه قطع شد. در طی این مدت پتروشیمی فجر و شرکتهای پایین دستی آن گاز نداشتند.


جم


پلی اتیلن گرید Yarn برای اولین بار در «جم» تولید شد/پتروشیمی جم تولید دو گرید جدید با ارزش افزوده بالا تولید کرد.به گزارش«پتروتحلیل»، مهندس میر افضلی گفت: گریدهای پلی اتیلن Caps and Closures و پلی اتیلن Yarn در پتروشیمی جم تولید شده و آماده تحویل به مشتریان داخلی و خارجی است.


نرخ خورک پتروشیمی ها


نرخ خوراک مایع پتروشیمی ها افزایش می یابد
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی گفت: باتوجه به افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی، نرخ خوراک مایع واحدهای پتروشیمی کشور افزایش می یابد.


سیمانیها


رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان درباره جلوگیری دولت عراق از ورود محموله های صادراتی سیمان ایران گفت: باید هیات وزیران یک گروه کارشناس حقوقی و اقتصادی به عراق بفرستد تا از صادرکنندگان ایرانی دفاع کند



وسبحان

مدتی است که پیرامون شرکت سرمایه گذاری سبحان شایعات متفاوتی در رابطه با فروش یا تغییر کاربری ملک بلوار فردوس این مجموعه و همچنین فروش سهام یک شرکت غیر بورسی از پرتفوی “وسبحان” مطرح شده است. بحث تغییر کاربری این ملک کاملاً جدی است و در صورتی که شریکی برای انجام همکاری اعلام حضور کند، اجرای طرح آغاز خواهد شد، در همین ارتباط گفتنی است که با سرمایه گذاران مختلفی مذاکره صورت گرفته، اما به نتیجه قطعی ختم نشده است ولی این موضوع به صورت کاملاً جدی از طرف “وسبحان” در حال پیگیری می باشد و در صورت اتخاذ تصمیم نهایی اطلاع رسانی انجام خواهد شد. “وسبحان” برای پرداخت هزینه های شهرداری مربوط به این طرح افزایش سرمایه ۲۵ درصدی انجام داده است که باید تأیید حسابرس برسد.

تمحرکه

شنیده ها حاکی ازقطعی شدن افزایش سرمایه ۵۱۵ درصدی تمحرکه از محل تجدیدارزیابی دارایی ها وآورده بزودی دارد.

شنیده می شود افزایش سرمایه آکنتور قطعی شده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.