بورس تهران سه شنبه مورخ 18 خرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران سه شنبه مورخ 18 خرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار بورس تهران همچنان در شرایط رنج و با حجم و ارزش کم معاملات در تلاش است تا موقعیت فعلی خود را حفظ کند تا شاید در روزهای بعد، با سیل اخبار مثبت بتواند رلی صعودی جدید خود را آغاز کند! در واقع، همینکه بازار ریزش خاصی هم نمیکند، نشان از امیدواری فعالان بازار سرمایه به آینده حتی کوتاه مدت است! از اینرو همه منتظر می مانیم تا این خبر مثبت از راه برسد تا بازار بتواند مسیر خود را مشخص کند! در بازارهای جهانی نیز بعد از انتشار آمار ضعیف اقتصادی بخش غیر کشاورزی آمریکا که روز جمعه منتشر شد، شاهد افت ارزش دلار نسبت سایر ارزها بودیم. افتی که نتیجه آن، رشد قیمت فلزات اساسی و حتی به افزایش قیمت جهانی نفت منجر شد. البته باید توجه داشته باشیم که این افت ارزش دلار، موقتی خواهد بود و بر این اساس، رشد قیمت فلزات اساسی و نفت میتواند فقط یک نوسان بوده باشد! چراکه انتظار داریم بانک مرکزی آمریکا به زودی اقدام به افزایش نرخ بهره کند و این افزایش قیمت ها، با سرعت بیشتری به جای ابتدایی خود و حتی شاید پایین تر برگردد! اما در بورس تهران، امروز نیز شاهد همان بازار کم رمق و کم حجم خواهیم بود. بازاری که با افزایش عرضه ها آغاز خواهد شد و انتظار داریم، رفته رفته حمایت هایی از بازار صورت بگیرد! نگرانی خاصی در بازار دیده نمیشود و مطابق معمول از دوستان لایوبورسی تقاضا داریم که از رفتارهای هیجانی دوری کنند.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز، سرد و کم رمق ادامه پیدا کرد و در نتیجه معاملات امروز شاخص کل بورس تهران افت 254 واحدی را تجربه کرد. گفته می شود از اوایل هفته بعد، مقداری نقدینگی به بازار تزری خوهد شد! باید منتظر بنشینیم و نظاره کنیم که آیا این وعده محقق خواهد شد یا خیر؟ 

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه........................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:بورس تهران , tsetmc , نبض بازار ,سهام ، اوراق بهادار ، تحلیل ، سهم ، سود ؛, :: 17:4 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.