بورس تهران دوشنبه مورخ 17 خرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 17 خرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: هنوز اتفاق جدیدی از لحاظ بنیادی در بازار بورس تهران رخ نداده است و بنابراین انتظار داریم که تغییر چشمگیری در حجم و ارزش معاملات صورت نگیرد و همچنان شاهد بازار رنج و البته متعادل باشیم. بازیگران بازار در تلاش هستند تا با رونق دادن به معاملات در نمادهای خساپا و خودرو، جان تازه ای به پیکر بی جان بورس تهران تزریق کنند! پس امروز نیز نمادهای گروه خودرویی، همچنان رهبری بازار را بر عهده خواهند داشت! در پی افزایش قیمت جهانی شکر، انتظار داریم که گروه قند و شکر امروز مورد توجه بازار باشد. هرچند که این افزایش قیمت ها، بیشتر از اینکه تاثیر بنیادی در این گروه داشته باشد، تاثیر روانی دارد و این روند شروع شده نمیتواند آغاز یک روند پایدار صعودی باشد! در کل، امروز نیز شاهد بازاری کم رمق و متعادل خواهیم بود که تمایل دارد خود را به قیمت های سبز برساند! اما عدم نقدینگی لازم در بازار، کار را کمی سخت خواهد کرد! از دوستان انتظار داریم که از خرید و فروش های هیجانی پرهیز کنند و بر استراتژی خود پایبند باشند.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز به صورت متعادل دنبال شد و در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران کار خود را با افت 31 واحدی پایان داد. ارزش معاملات ثبت شده بر روی تابلوی معاملات، 630 میلیارد تومان است که از این مقدار، چیزی حدود 184 میلیارد تومان مربوط به معاملات خرد بوده است و بقیه مربوط به معاملات عمده و البته فروش اوراق مشارکت بوده است. از مهمترین اتفاقات امروز، بازگشایی نماد کگاز در قیمت 620 تومان بود. قبلاً در سال گذشته، درباره پتانسیل های این نماد برای سال 95 صحبت کرده بودیم. 

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.........................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:بورس تهران , tsetmc , نبض بازار ,سهام ، اوراق بهادار ، تحلیل ، سهم ، سود ؛, :: 18:19 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.