✍ شایعات امروز یکشنبه 16 خرداد ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


فاراك : گفته ميشود كه با توجه به اجرا شدن برنامه هاى شركت در آينده حجم فروش محصولات در سال مالى آينده تا ١٢ برابر نسبت به سال ٩٥ افزايش يابد .

وآتى : شنيده ميشود تصفيه شركت فراورده هاى ساختمانى كه ٨٦ درصد ان متعلق به واتى هست چيزى نزديك به ٢٠٠ ميليارد به nav شركت اضافه ميكند .

سمايه : خبرها حاكى از فروش سرمايه گذارى توسعه آذرباييجان در فروردين ماه ميباشد .

کاذر : شنیده ها حاکی از آن است که مدیران این شرکت با سفر هیت اقتصادی ایتالیا به ایران قرارداد فروش محموله آجرهای دولومیتی صادراتی را امضا خواهند کرد . گفته می شود بزودی جهت تعدیل سنگین سود ناشی از فروش دو معدن خود این نماد بسته خواهد شد

فولاد

صرفه جویی ۷ میلیارد ریالی و افزایش تولید در ناحیه فولادسازی فولادمبارکه/ با بهینه سازی سیستم انتقال قدرت قلاب اصلی جرثقیل ۱۱۰ تن فولادسازی شرکت فولادمبارکه، علاوه بر صرفه جویی ۷ میلیارد ریالی ، کاهش زمان تعمیرات و افزایش تولید در ناحیه فولادسازی شرکت به ارمغان آمد


شبندر

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از راه‌اندازی مجموعه واحد بنزین‌سازی و واحدهای جانبی (CCR) پالایشگاه نفت بندرعباس تا پایان شهریورماه امسال خبر داد

فاراک

شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان که تا چندی پیش به عنوان فروشنده در ماشین سازی اراک خودنمایی می کرد حالا ۱۸۰ درجه تغییر مسیر داده و به سمت خرید فاراک متمایل شده است . اگر چه شرکت سرمایه گذاری سامان فرهنگیان در روز چهارشنبه تنها ۴۰۰ هزار سهم به ارزش تقریبی ۹۰ میلیون تومان را خریداری کرد‏

شخارک

شنیده شده، شرکت «هلما ونیج» نروژ، قراردادی ۶۰۰میلیون دلاری با شرکت پتروشیمی خارک برای سرمایه‌گذاری در زمینه تولید و صادرات گاز مایع امضا کرد که از بزرگترین قردادها بعد از لغو تحریم‌ها است.چندی پیش کانال خبری پتروشیمیا از وقوع بحران مالی و مدیریتی در پتروشیمی زنجان خبر داد که بر اساس آن مقامات استانداری زنجان به دنبال پس گرفتن یک هزار زمین واگذار شده به شهرک پتروشیمی زنجان هستند.علت این موضوع، تاخیر در راه اندازی این پتروشیمی و همچنین شهرک پتروشیمی وابسته به آن است که باعث بلاتکلیفی یک هزار هکتار از زمین های این منطقه شده است.اما به تازگی مدیران پتروشیمی زنجان از تلاش برای حل مشکل نقدینگی و اخذ وام ۳۷۰ میلیون یورویی خبر داده اند. به گفته کشوری، قائم مقام مدیرعامل پتروشیمی زنجان، قرار است این وام از صندوق توسعه ملی اخذ شود.

شوینده ها

شنیده ها از پیشنهاد تولیدکنندگان افزایش ۱۵ درصدی قیمت‌ها حکایت دارد. برای جبران هزینه‌های تولید در پی رشد حقوق و دستمزد، هزینه‌های سربار کارخانه‌ها و رشد نرخ ارز اتاق مبادلات، در حال مذاکره با سازمان حمایت جهت دریافت مصوبه افزایش قیمت محصولات هستند و پیشنهاد، افزایش حداکثر ۱۵ درصدی قیمت خواهد بود. البته این افزایش قیمت شامل همه محصولات نخواهد شد و فقط برخی محصولات را در بر می‌گیرد.

دالبر

گفته میشود در شرکت دارویی البرز دراولین مشارکت خارجی صنعت دارو با یک شرکت اسپانیایی پس از توافق برجام، ۶۵ درصد از سهام یکی از شرکت های گروه به طرف اسپانیایی فروخته شده و قرار است ۱۰ درصد از تولیدات مشترک آن ها صادر شود.همچنین از حضور فعال تر در صادرات در سال۹۵ اعلام شد و این که خط تولید داروهای پرخطر با مشارکت با شرکت های خارجی که در مراحل پایانی قرار دارد.

واتی

شرکت فراسا در صورت های مالی سال ۹۴ خود که روی کدال هم قرار گرفته ، ۲۴۵میلیارد تومان مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها شناسایی نموده است.
به گزارش خبرنگار بورس ۲۴، این شرکت می تواند به همین میزان از محل مذکور افزایش سرمایه بدهد. همچنین به دلیل این که این تجدید ارزیابی در سال گذشته هم کارشناسی و شناسایی شده معافیت مالیاتی هم شامل آن می شود. در کل این افزایش سرمایه حدودا معادل ۱۳هزار درصد خواهد بود.
لازم به توضیح است که، سرمایه فعلی شرکت ۱میلیاردو ۸۷۲میلیون تومان بوده و با این ۲۴۵میلیارد تومان درصد افزایش سرمایه معادل ۱۳هزار درصد خواهد شد.همچنین ، از طرفی آتیه دماوند به طور غیر مستقیم در فراسا ۸۶٫۴درصد سهامدار بوده و با مشخص شدن ارزش خالص باعث می شود که NAVآتیه دماوند ۷۰تومان افزایش یابد.

شنیده هایی مبنی بر تایید افزایش سرمایه ذوب از محل تجدید ارزیابی زمینهای شرکت وجود دارد و به زودی مدارک و مستندات و تاییدیه آن بر سایت کدال قرار می گیرد.

هاشم یکه زارع اعلام کرد: افزایش سرمایه خودرو تا آخر هفته روی کدال قرار خواهد گرفت. مشکل معافیت مالیاتی حل شده است.

 

شبندر : شبندر افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد و بزودی آنرا به بازار اعلام میکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.