بورس تهران چهارشنبه مورخ 12 خرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 12 خرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: آخرین روز هفته است و بعد از امروز، بورس تهران 3 روز تعطیلی را پیش رو خواهد داشت. بر اساس تجربه، در چنین مواقعی به دلیل اینکه در روز کاری بعدی، حجم اخبار خوب و بد بیشتری میتواند به بازار مخابره شود، فعالان بورسی با احتیاط بیشتری رفتار خواهند کرد! حجم و ارزش معاملات بسیار کاهش پیدا کرده و بورس تهران تمایلی برای رشد از خود نشان نداده است! اما در این خصوص، ذکر یک نکته ضروری به نظر می رسد و آن اینکه در بازارهای منفی، در صورتیکه حجم معاملات کم باشد و بازار با صف های فروش روبرو نباشد، میتواند بیانگر این موضوع باشد که فعالان بازار در انتظار یک صعود کوتاه مدت در بازار هستند و فکر میکنند میتوانند سهام خود را در قیمت های بالاتر نیز بفروشند! اما در بازار، شب گذشته مدیرعامل آکنتور در مصاحبه ای، ضمن تایید اطلاعات ارسالی شرکت در سال قبل، از افزایش سرمایه 500 درصدی این شرکت برای سال جاری خبر داد. البته این موضوع، خبر جدیدی نبود! اما میتواند در روند صعودی این نماد موثر باشد! در سایر نمادها، نماد خودرو امروز با شروع منفی که آغاز خواهد کرد، به اولین حمایت خود برخورد خواهد کرد که میتواند باعث تحریک تقاضا شود. نماد خساپا نیز چنین وضعیتی دارد و امروز با حمایت بسیار مهم در محدوده 120 تومان درگیر خواهد شد. اگرچه امروز ممکن است که شاخص کل بورس تهران کار خود را با منفی به پایان برساند! اما این منفی، طبیعی و در جهت روند طبیعی بازار ارزیابی می شود و جایی برای نگرانی دیده نمی شود! در کل، انتظار بازاری کم حجم و کم رمق را برای امروز داریم. امروز برخی از نوسان گیرها که ریسک بیشتری را قبول میکنند، با توجه به شرایط قیمت ها و برخورد نمادهای مهم به محدوده های حمایتی مهم و ترافیک اخبار داخلی و خارجی، اقدام به خرید به دید کوتاه مدت میکنند! این موضوع ممکن است که بازار امروز را با نوسان روبرو کند. بنابراین از دوستان انتظار داریم که خارج از جو هیجانی، مطابق استراتژی خود رفتار کنند و از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز مطابق انتظار پیش رفت. برخورد قیمت در نمادهای خودرو و خساپا به حمایت های مهم باعث افزایش تقاضا بر روی این نمادها شد و در ساعت پایانی بازار شاهد رشد قیمت این نمادها بودیم. در روزهای قبل خبر از افزایش سرمایه در نماد خپارس داده بودیم و امروز این افزایش سرمایه منتشر شد و باعث شد تا از ابتدای بازار، توجه بازار به این نماد نیز جلب شود. خپارس امروز توانست کار خود را با صف خرید به پایان برساند. امروز اگرچه شاخص کل بورس تهران کار خود را با افت 60 واحدی به پایان رسانید، اما نمادهای مورد توجه تیم لایوبورس امروز را مثبت سپری کردند. ارزش معاملات نیز از دیروز بهتر بود. ولی هنوز تا رسیدن به ایده آل، فاصله زیادی دارد! همچنان انتظار داریم که در هفته های آینده، شرایط بازار به گونه ای رقم بخورد که شاهد روند صعودی (حداقل کوتاه مدت) در بازار باشیم!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.........................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 خرداد 1395برچسب:بورس تهران , tsetmc , نبض بازار ,سهام ، اوراق بهادار ، تحلیل ، سهم ، سود ؛, :: 10:53 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.