بورس تهران دوشنبه مورخ 10 خرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 10 خرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار بورس تهران در حالی به رفتار احتیاطی خود ادامه می دهد که با نزدیک شدن به پایان هفته و تعطیلی روز شنبه، انتظار داریم که این رفتار احتیاطی و حجم و ارزش پایین معاملات، حداقل تا آن زمان ادامه داشته باشد! اما به صورت کلی، انتظار داریم که با توجه به اخبار خوبی که در همین ماه به بازار مخابره می شود، شرایط بازار رفته رفته بهبود پیدا کند و حداقل شاهد رنگ سبز قیمت ها باشیم! فصل مجامع نزدیک شده است و ترافیک درخواست شرکت هایی که تقاضای افزایش سرمایه داده اند، مشهود است. بر همین اساس شب گذشته شاهد صدور افزایش سرمایه برای 3 نماد دماوند و ثفارس و بالبر بودیم. شرکت های دیگری نیز در لیست انتظار قرار دارند که باید قبل از تشکیل مجمع، افزایش سرمایه خود را ثبت کنند. بنابر این، در روزهای آینده نیز شاهد صدور مجوزهای بیشتری از سوی سازمان بورس خواهیم بود که میتواند به افزایش تقاضا در این نمادها بیانجامد! همچنین دیروز شاهد آمار تولید و فروش شرکت ایرانخودرو بودیم. گزارشی که خوب بود و میتواند به افزایش تقاضا در این نماد نیز منجر شود! امروز جلسه ای بین مدیران سازمان و وزیر اقتصاد برگزار خواهد شد که ممکن است نتایج حاصل از آن، مثبت باشد. اخبار این جلسه از طریق کنفرانس مطبوعاتی که بعد از این جلسه برگزار خواهد شد، به بازار مخابره خواهد شد. در صورتیکه اخبار خوبی از این جلسه خارج شود، میتواند به به شروع یک روند صعودی در کوتاه مدت کمک کند. در سایر بازار، گفته می شود گزارش توجیهی افزایش سرمایه در نماد خپارس به زودی منتشر خواهد شد. در این گزارش توجیهی، دیگر خبری از کاهش سرمایه نخواهد بود و با دو مرحله افزایش سرمایه (یکی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و دیگری از محل آورده نقدی سهامداران) این شرکت از زیر ماده 141 قانون تجارت، خارج خواهد شد! در نماد آکنتور نیز گفته می شود که افزایش سرمایه 125 درصدی این شرکت آماده شده و به زودی و شاید در همین هفته به بازار اطلاع رسانی شود. در نماد خساپا، در دو روز گذشته تعداد قابل توجهی سهم از فروشندگان جمع آوری شد و حمایت خوبی در محدوده 125 تومان از این سهم صورت گرفت. همه موارد بالا، کمک خواهد کرد تا امروز شاهد بازاری متعادل رو به مثبت باشیم. نگرانی خاصی در بازار دیده نمیشود و وضعیت بنیادی و کلی بازار بورس تهران، قابل قبول ارزیابی می شود و تنها مشکلی که این روزها بازار با آن مواجه است، مشکل کمبود نقدینگی است که انتظار می رود این مهم نیز رفته رفته و با شفافیت بیشتر در بازار، مرتفع شود. مطابق معمول از دوستان تقاضا داریم که از خرید و فروش های هیجانی پرهیز کنند و ضمن رعایت حد ضررها، بر استراتژی خود پایبند باشند.

 

 

 

 

ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار بورس تهران امروز با ارزش 180 میلیارد تومانی به کار خود پایان داد تا نشان دهد همچنان گارد دفاعی و احتیاطی خود را باز نکرده است! در نتیجه معاملات امروز شاخص کل با رشد 44 واحدی روبرو شد. آکنتور با خبر افزایش سرمایه، امروز به صف خرید رسید. در سایر نمادها، خودرو و خساپا همچنان خود را در محدوده صفر تابلو نگاه داشتند. امروز نیز خساپا با حجم بالای معاملات، در صدر بازار ایستاد و بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 10 خرداد 1395برچسب:بورس تهران , tsetmc , نبض بازار ,سهام ، اوراق بهادار ، تحلیل ، سهم ، سود ؛, :: 17:36 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.