تولد فسقلی ترین نوزاد در لانگلونز
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

فسقلی ترین نوزاد با وزن 481 گرم در لانگلونز بدنیا آمد.خانم سارا اندروود مادر نوزاد مبتلا به عارضه eclampsia بود و مجبور بود به خاطر کنترل فشار خونش از طریق سزارین بچه خود را بدنیا اورد.

 فسقلی ترین نوزاد با وزن 481 گرم در لانگلونز بدنیا آمد.خانم سارا اندروود مادر نوزاد مبتلا به عارضه eclampsia بود و مجبور بود به خاطر کنترل فشار خونش از طریق سزارین بچه خود را بدنیا اورد.پزشکان در همان ابتدا به خانواده گفتند که به خاطر اینکه فرزند سه ماه زودتر از موعد مقرر برداشته می شود چند ماهی را باید در بیمارستان تحت مراقبت باشد.

 

تولد فسقلی ترین نوزاد در لانگلونز (عکس)

مارک پدر فرزند که بنا ساختمان است با غرور می گوید هنگامی که “لیلی” دخترمان بدنیا امد می ترسیدیم که او را لمس کنیم.خیلی شکننده بنظر می رسید.نمی خواستیم به وی اسیبی برسد.

تولد فسقلی ترین نوزاد در لانگلونز (عکس)

وی در ادامه از همه پرسنل بیمارستان و پرستارانی که مدام مراقب دخترشان بودند تشکر نمود.اکنون پس از گذشت چند ماه هنوز وزن نوزاد از وزن طبیعی نوزاد عادی پایین تر است و به 2 کیلو و400 گرم رسیده است.مارک اکنون جهت تشکر از بخش کودکان بیمارستان اسپانسری مسابقه دوچرخه سواری را بر عهده گرفته تا به میزان هزار پوند به بخش کودکان کمک نماید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395برچسب:تولد در لانگلونز ، فسقلی ترین نوزاد ، تولد فسقلی ترین نوزاد در لانگلونز ، , :: 20:1 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.