بورس تهران سه شنبه مورخ 14 اردیبهشت 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

http://s3.picofile.com/file/8197442518/1.jpg

بورس تهران سه شنبه مورخ 14 اردیبهشت 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار امروز در ادامه جو مثبت گروه خودروسازی که به واسطه درخواست افزایش سرمایه در نماد خاور اتفاق افتاد، مجدداً به گروه خودروسازی توجه ویژه ای خواهد داشت! روز گذشته در ادامه خبر فوق، شایعه افزایش سرمایه حدود 170 درصدی شرکت ایرانخودرو نیز منتشر شد که میتواند امروز در نماد خودرو جو مثبت ایجاد کند! امروز در نماد خاهن بعد از رشد شارپ از محدوده 190 تومان تا امروز که در سقف قیمتی به نزدیک 300 تومان خواهد رسید، شاهد عرضه های بیشتر خواهیم بود. دوستانیکه در استراتژی خود قصد شرکت در افزایش سرمایه خاهن را ندارند، میتوانند امروز در محدوده های مثبت 5، نسبت به فروش اقدام کنند و ادامه سود را با سهم دیگری تجربه کنند. در بازارهای جهانی نیز، شاهد تعادل در قیمت ها بودیم و اتفاق خاصی در قیمت ها رخ نداد. البته قیمت نفت شب گذشته وارد کانال 45 دلاری شد و مجددا خود را به 46 دلار رساند. البته به نظر می رسد که امروز نفت برنت مجدداً قیمت های خود را در کانال زیر 46 دلار ثبت کند! در کل، امروز بازاری متعادل و متمایل به مثبت را تجربه خواهیم کرد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. ارزش معاملات این روزها، نسبت به هفته قبل بهبود پیدا کرده است. شما نیز ارزش روزانه معاملات را دنبال کنید. اگر ارزش روزانه معاملات در بورس تهران از رقم 400 میلیارد تومان عبور کرد و در این محدوده تثبیت شد، به معنی ورود نقدینگی جدید و شروع رالی جدید صعودی در بورس تهران خواهد بود. از دوستان انتظار داریم از خرید و فروش های هیجانی دوری کنند و بر اساس استراتژی خود رفتار کنند.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: امروز هم در صدر بازار، نمادهای خودرو و خاور قرار داشتند. بعد از شوک دیروز خاور در خصوص پیشنهادو درخواست افزایش سرمایه و تشکیل صف خرید 100 میلیونی در این نماد، بازار شب گذشته فرصت کرد تا گزارش توجیهی این افزایش سرمایه را مطالعه کند و امروز با منطق بیشتری تصمیم بگیرد! با این گزارش توجیهی، انتظار می رود که سازمان بورس با این افزایش سرمایه موافقت نکند!! بر همین اساس، امروز شاهد عرضه های سنگین در این نماد بودیم خاور که ابتدای کار توانسته بود قیمت های مثبت را تجربه کند، در نهایت به درصدهای منفی رسید! اما در این بین، نماد خودرو در تلاش است تا راه خود را از خاور جدا کند! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با افت 240 واحدی به کار خود پایان داد و به کف کانال 78000 واحدی نزدیک شد. جاییکه محدوده فشرده ای از حمایت ها در آن وجود دارد. 

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه......................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395برچسب:بورس تهران , tsetmc , نبض بازار ,سهام, :: 16:55 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.