✍ شایعات امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

✍ شایعات امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت 

ورنا : شنيده ها حاكى از عدم فروش بلوك رنا به علت وثيقه بودن نزد بانك ميباشد . 

وبهمن : قصد واگذارى ٢ درصد از سهام شركت بورس اوراق بهادار تهران را دارد . 

پارسان : خبرها حاكى از دريافت ٧ ميليارد دلار فاينانس از ايتاليا ، آلمان و كره جنوبى ميباشد 

کساپا : بر اساس شنیده ها افزایش سرمایه شرکت اواخر خرداد انجام میشود. 

وسبحان : از این سهم نیز خبر رسیده که شرکت زمین تحت مالکیت خود را پایین تر از قیمت واقعی آن به سهامدار عمده فروخته و این واگذاری دارایی در حالی انجام شده که ارزش معامله حتی از کل سرمایه فعلی شرکت نیز بالاتر است. 

خاور : شنیده های غیر موثق از اعلام تجدید ارزیابی خاور (108 درصد) روی کدال طی امروز و فردا.. 

احتمال متوقف شدن خساپا جهت تعدیل مثبت... 

 

 

شنیده ها از افزایش سرمایه 170 درصدی نماد خودرو از محل تجدید ارزیابی داریی ها حکایت دارد امری که در صورت تایید می توان نماد خودرو را با افزایش تقاضا، جهش قیمتی و گذر از سطوح مقاومت درگیر، رها سازد.

2-

مدیر مالی ایران خودرو دیزل به فارس خبر داد 

انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه 100 درصدی ایران خودرو دیزل تا دقایقی دیگر 
یک مقام مسئول در ایران خودرو دیزل از انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت تا دقایقی دیگر خبر داد و گفت: درخواست افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های این شرکت از محل سایر سرفصل دارایی‌ها از سوی هیات مدیره ارایه شده است.

3-شرکت پژو-سیتروئن اهداف خود را برای تبدیل شدن به برترین سهم تجاری خودرو در مناطق مختلف دنیا اعلام کرد. در شکل زیر اهداف این شرکت در مورد خاورمیانه (و ایران) اعلام شده که ترجمش میشه: در حوزه خاورمیانه و آفریقا - دستیابی به افزایش چهار برابری تا 700،000 فروش تا سال 2021 و افزایش سود چهار برابری. اهداف توسعه شامل ایجاد یک جایگاه صنعتی در ایران، الجزایر و مراکش، و 70 درصد از تقاضای محلی برای طرح ها تا سال 2021 

خبری خوش و عالیه برای گروه سایپا

منبع : لایو بورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.