بورس تهران دوشنبه مورخ 13 اردیبهشت 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 13 اردیبهشت 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: امروز انتظار داریم که بازار همچنان پر عرضه ظاهر شود. اخبار ضد و نقیضی از افزایش سرمایه در نماد خاور منتشر می شود که میتواند بر نواسانات این نماد موثر باشد. نمادی که این روزها، بسیار مورد توجه بازار است و همه میدانند که افت و خیز نماد خودرو نیز به عنوان یکی از لیدرهای بازار، به نماد خاور وابسته شده است!! پس امروز، نمادهای خاور و خودرو همچنان باید زیر نظر گرفته شوند. در بازارهای جهانی نیز امروز با باز شدن بازرهای آسیا، شاهد افت نسبی قیمت ها هستیم. نفت برنت که در پایان هفته گذشته تا 48 دلار رشد کرده بود، اکنون به کانال 46 دلار رسیده است. مطابق مطالب و تحلیل هایی که در روزها و هفته های قبل بیان کرده ایم، این روزها انتظاری جز بازار رنج و نوسانی نداریم و این دوران از نظر زمانی حداقل باید یکماه زمان ببرد! پس این روزها برای فعالیت در بورس تهران، یا باید نوسانگیری کنید و یا اینکه از این فرصت استفاده کرده و سبد خود را ویرایش کنید! در هر صورت، هر کاری که میکنید، فقط از خرید و فروش های هیجانی خودداری کنید. همه دوستان دیدید که نماد کم تحرک و خسته کننده خاهن که توسط ما معرفی شده بود، چطور در زمان خود توانست عقب افتادگی خود را جبران کند و به سمت اهداف حرکت کند. چراکه سهام معرفی شده توسط تیم لایوبورس، همه برای رشد، دلایل بنیادی دارند! پس برای خود استراتژی تعریف کنید و مطابق استراتژی خود رفتار کنید.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز با فراز و نشیب و نوسان فراوان به پایان خود رسیده است. همانطور که قبل از بازار نیز اشاره کرده بودیم، امروز نماد خاور مورد توجه بازار بود. نماد جنجالی که روز گذشته مسئولین سازمان بورس، افزایش سرمایه آن را تکذیب کرده بودند و امروز طرح توجیهی و پیشنهاد افزایش سرمایه آن منتشر شد تا این نماد از منفی 5 خود را به صف خرید 100 میلیونی برساند و بتواند به تنهایی جو بازار را از منفی به مثبت تغییر دهد! با انتشار این افزایش سرمایه، امروز شایعه افزایش سرمایه 150 تا 200 درصدی ایرانخودرو نیز در بازار منتشر شد تا این گروه جنجالی نشان دهد که هنوز هم میتواند بازار را به دنبال خود حرکت دهد!! امروز نیز ارزش معاملات بورس تهران بالای 300 میلیارد تومان ثبت شد تا همچنان امیدها به بازار زیاد باشد. در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با افت 99 واحدی مواجه شد و با این افت، به حمایت محدوده 78300 واحدی رسید. حمایتی که بارها و بارها نشان داده که میتواند حمایت معتبری باشد.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.

منبع لایو بورس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395برچسب:بورس تهران , tsetmc , نبض بازار ,, :: 13:1 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.