بورس تهران چهارشنبه مورخ 19 اسفند 1394
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

ساعت 8 و 25 دقیقه: فقط 5 روز کاری تا پایان سال باقی مانده است. شاخص کل بورس تهران دقیقا مطابق با پیش بینی که ماه ها قبل انجام داده بودیم، در حال حرکت است! امروز و شنبه، عرضه های بیشتری در بازار خواهیم داشت و 3 روز پایانی، شرایط بهتر خواهد بود! هرچند که خیلی ها به طمع عرضه ها در روز شنبه، نقدینگی زیادی را برای تکمیل خریدها در روز شنبه کنار گذاشته اند که این نقدینگی میتواند تمامی عرضه های سنگین روز شنبه را پوشش دهد! حتی ممکن است این خریداران بالقوه، در آن روز برای خرید از یکدیگر سبقت بگیرند!! در کل، بازار ریسک های مهمی را پشت سر گذاشته است و شرایط برای صعود بازار بعد از 2 سال رکود، فراهم شده است! روز گذشته نماد خودرو به عنوان لیدر گروه و به تعبیری، لیدر بازار متوقف شد! امروز نیز نماد خاور در پایان بازار متوقف خواهد شد! افراد ریسک پذیر، در غیاب نمادهای اصلی کروه خودروسازی، ممکن است از خرید نماد خاور به قصد شرکت در مجمع، استقبال کنند! چراکه روز گذشته آگهی فروش 2 دارایی از این شرکت منتشر شد که ممکن است با فروش این دارایی ها، تعدیل مثبت و بازگشایی بدون محدودیت این نماد نیز محقق شود!! البته توصیه ما، همیشه خرید و فروش دور از هیجان است و خرید از صف خرید و فروش در صف فروش از جمله مصادیق رفتارهای هیجانی محسوب می شود!! به دوستان توصیه میکنیم که برای مطلع شدن از رفتار بازار تا پایان سال، مطالب روزهای گذشته را نیز مطالعه کنند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.