شایعات و شنیده های بازار - 9 اسفند 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


فاراک : رئیس هیات مدیره ماشین سازی اراک از موافقت یک شرکت کره ایی برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد یورویی خبر داد.

ذوب: براساس شنیده‌ها گویا مجمع افزایش سرمایه ذوب بین ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.همچنین شنیده شده بعد از ثبت افزایش سرمایه، بلوک تامین اجتماعی به قیمت حدودا ۲۰۰ تومان (طبق توافق‌نامه بین ایران و ژاپن برای کنترل آلودگی هوای اصفهان) به شرکت سرمایه‌گذاری میتسوبیشی واگذار خواهد شد.

بکام: شنیده شده بکام ملک صفائیه یزد را فروخته و به‌زودی سودش را اعلام خواهد کرد. گویا سود شرکت بیشتر از قیمت ارزش روز سهم است.

ثتران : سرمایه گذاری مسکن تهران همچنان به دنبال اخذ کاربری و پروانه زمین شهریار است که در صورت دریافت ، از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد نمود. این شرکت امیدوار است که از فروش پروژه های حقانی و اراج فروش خود را محقق نماید.

خودرو: شنیده‌ها حاکی از تعدیل احتمالی سود ایران خودرو در سال ۱۳۹۴ است، همچنین برخی خبرها از انجام اصلاح ساختار مالی از طریق افزایش سرمایه حکایت دارد.

غبشهر : افزایش سرمایه جذاب «غبشهر» به دست حسابرس رسیدو شایعه آغاز صادرات به عراق تائید شد/ افزایش تا حدود ١٩۴ درصد افزایش خواهد بود و از محل سود انباشته و اندوخته صورت می گیرد

وسنا: شنیده‌ها حکایت از اقدامات اولیه سرمایه‌گذاری نیرو برای واگذاری یکی از زیرمجموعه‌های خارج از بورس خود با نام «صانیر» دارد.

فسرب: شنیده‌ها از راه‌اندازی مجدد خط تولید سرب کارخانه سرب و روی ایران در آینده نزدیک حکایت دارد. بدیهی است این موضوع درصورت تحقق می‌تواند تعدیل مثبت بااهمیت برای فسرب در پی داشته باشد.

شپاکسا: براساس اخبار واصله از بازار، برنامه فروش زمین ۳۰۰۰ متری شپاکسا در حال پیگیری است.

وپست: براساس اخبار واصله از بازار، وپست افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار داده است.

وکار: خبرها از نماد وکار از افزایش سود و تعدیل سنگین بیش از ۴۲درصد در این نماد حکایت دارد.

کیسون: زمزمه‌هایی مبنی بر تلاش در جهت دریافت مطالبات از دولت و همچنین تحویل مدارک به سازمان برای انتقال نماد از بازار توافقی به فرابورس در این نماد به گوش می‌رسد.

ثشرق: شنیده‌ شده ثشرق بخشی از پروژه کوه سنگی خود را به‌فروش رسانده است و به نظر می‌رسد به‌زودی تعدیل مثبت با اهمیتی داشته باشد.

زاگرس: شنیده‌ها از این شرکت از افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها حکایت دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.