شایعات و شنیده های بازار - 3 اسفند 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


پالایشی ها : شنیده ها حکایت از اختصاص سوپسید جدید به پالایشگاهها  و متحول شدن سود انها خواهد

شسپا : شسپا خبرها حاکی از تکمیل شدم پروژه تولید پارافین جامد در این شرکت دارد .

قطعه‌سازان: براساس شنیده‌ها خگستر با توجه به فرآیند فروش و واگذاری دارایی‌های شرکت در شرکت‌های خوساز و خمهر و همچنین زمین‌های خوساز به‌زودی آگهی می‌شود و فعلا در حال برآورد قیمت و بهای این شرکت‌ها هستند.

رکیش: خبرها از نصب ۵۰ هزار کارتخوان جدید برای بانک سپه توسط شرکت کارت اعتباری ایران کیش حکایت دارد. این شرکت پیش از این نیز متعهد به نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی ۸۵ هزار پایانه فروش برای این بانک شده است.

خمهر: گویا واگذاری بلوک خمهر هنوز در مرحله ارزیابی بوده و متاسفانه هنوز زمان عرضه، قیمت پایه و خریدار نهایی آن مشخص نشده است اما گمانه زنی‌ها در این رابطه از وجود خریدار خارجی برای سهام «خمهر» حکایت دارد، اما هنوز نتیجه نهایی مشخص نشده و «خگستر» به‌عنوان فروشنده در حال مذاکره و بازاریابی با خریداران این بلوک است. همچنین خبرها حاکی از آن است که این شرکت در حال حاضر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل مطالبات و آورده‌های نقدی را در دستور کار دارد و پذیره‌نویسی آن نیز انجام شده که حداکثر تا دو هفته آینده عرضه عمومی نیز انجام خواهد شد.

وسینا: بانک‌ها طبق قانون باید از بنگاهداری خارج شوند. شنیده‌ها حاکی از آن است که بانک سینا نیز به تبعیت از این قانون قصد فروش سهام مخابرات خود را دارد و در صورت وجود خریدار مناسب آن را به فروش خواهد رساند.

ونفت: خبرها حاکی از آن است که یک شرکت فرانسوی برای خرید پروژه نفت قشم ونفت اعلام آمادگی کرده است. در صورت عقد قرارداد، ونفت منفجر می‌شود.

ثشرق: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ثشرق بخشی از پروژه کوه سنگی خود را به‌فروش رسانده است و به نظر می‌رسد به‌زودی تعدیل مثبت با اهمیتی داشته باشد.

مبین و بفجر : افزایش تقاضا برای خرید سهام شرکت تازه وارد بورس یعنی پتروشیمی فجر موجب شده تا یکی دیگر از زیر مجموعه های “فارس” یعنی پتروشیمی مبین با اقبال همراه شود که البته برخی از اخبار و شنیده ها از برنامه هایی این مجموعه جهت انجام معامله عمده در محدوده قیمتی ۵۰۰ تومان حکایت دارد. همچنین گفته می شود که هلدینگ خلیج فارس در نظر دارد تا بخشی از سهام پتروشیمی فجر را در بازار سرمایه عرضه کند.

 

خچرخش: گویا قرار است به‌زودی خط انحصارى تولید گیربکس ال ٩٠ با شرکت رنوپارس و رنو ترکیه افتتاح شود که این خط تولید ظرف پنج سال به بهره‌بردارى می‌رسد.

بکام: خبرها حاکی از آن است که ارزیابی دارایی‌های شرکت کابل شهید قندی تایید نشده است

بفجر : برخی اخبار تایید نشده حکایت از یک عرضه ۵ میلیونی و یک عرضه ۲۰ میلیون سهمی پتروشیمی فجر طی ۲ روز دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.