شایعات و شنیده های بازار - 26 بهمن 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

فاراک : شنیده شده قرارداد ۵۳۳ میلیون یورویی فاراک در مرحله پایانی قرار دارد و به زودی اعلام می شود.

خزامیاد : شنیده ها  از اعلام تعدیل مثبت زامیاد برای سال ۱۳۹۵ حکایت می کند . ظاهرا رقم تعدیل مثبت بالاست

فاذر : شنیده هاحکایت از انتشار گزارش پیش بینی سود سال ۹۵ شرکت آذرآب در محدوده قیمتی بالای ۵۰ تومان دارد.

غبشهر : شنیده می شود غبشهر افزایش سرمایه می دهد

خمهر: خبرها از واگذارى بلوک خمهر، خمحرکه به شرکت‌هاى خارجى حکایت دارد.

وسینا: خبرها از عرضه بلوک ١٠ درصدى این بانک توسط بنیاد مستضعفان حکایت دارد.

شکربن: شنیده‌ها حاکى از افزایش سرمایه ۴٠٠ درصدى در این نماد است.

مداران: شنیده‌ها حاکى از خرید بلوکى دیگر توسط بانک رفاه است.

شیران: شنیده‌ها حاکى از فروش بلوک این شرکت توسط بانک صنعت و معدن است.

شبندر: شنیده شده شبندر برای هر سهم ۹۰ تومان زیان اعلام خواهد کرد.

سکرما: زمزمه‌هایی مبنی بر تعدیل منفی در این نماد به گوش می‌رسد.

کنور: خبرها حکایت از تصویب افزایش سرمایه 44درصدی این نماد از محل مطالبات و آورده نقدی دارد.

دکوثر: زمزمه‌هایی مبنی بر تعدیل مثبت سنگین این نماد به دلیل فروش زیرمجموعه فردوس به گوش می‌رسد.

خاور: شنیده‌ها حاکی از آن است که خط تولید موتور وانت آریسان در شرکت ایدم افتتاح شده است و در مرحله آموزش جهت تولید وانت آریسان و انتقال خط تولید از شرکت ایران‌خودرو تبریز به شرکت ایدم و تجهیز خط تولید هستند.

فپنتا: شنیده‌ها حکایت از این دارد که این شرکت قصد گرفتن غرامت از بنز را دارد.

خوساز: شنیده شده که این شرکت قصد دارد شش دانگ دو قطعه زمین به مساحت 14500 متر مربع و 19245 متر مربع را از طریق مزایده به فروش برساند.

غپاک: شنیده‌ها از غپاک حکایت از این دارد که این شرکت با بزرگ‌ترین شرکت لبنیاتی جهان قرارداد بسته است.

خساپا و رنا : یک مقام مسئول در گروه سایپا دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار بورس ۲۴اعلام کرد:سرمایه گذاری سایپا بلوک ۶ درصدی سایپا را خریداری خواهد کرد.به این ترتیب همچنان سهام سایپا با معاملاتی که در بورس ضربدری خوانده می شود،مالک مطلق «خساپا» باقی خواهد ماند.
این مقام مسئول اعلام کرد:در گروه سایپا معاملات درون گروهی بابت همان کاهش و افزایش سرمایه ای که در دستور کار دارد، در حال انجام است. تا به این ترتیب قیمت پایه سهام را افزایش دهند. به همین دلیل دو شرکتی که روی این معامله تاثیر گذار هستند سرمایه گذاری رنا و سایپا هستند. به این ترتیب که بخشی از سهم توسط رنا فروخته می شود و سرمایه گذاری سایپا خریداری کرده و بالعکس سهمی را “وساپا” فروخته و رنا خریداری می نماید.

کفرا : هیات مدیره کفرا در نظر دارد پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس نسبت به افزایش سرمایه ۲۱۹درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اقدام کند.بر این اساس سرمایه اسمی از ۱۳۶ میلیارد ریال به ۴۳۴٫۸ میلیارد ریال خواهد رسید.

وبملت : بانک ملت افزایش سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را به تصویب هیئت مدیره رساند و تاییدیه حسابرس را نیز اخذ نمود. همچنین این درخواست افزایش سرمایه به منظور دریافت مجوز بانک مرکزی ارسال شده است. این افزایش سرمایه از محل اندوخته اجرایی خواهد شد.

کتوکا : طرح های توسعه گروه توکا فولاد می تواند پتانسیل قوی برای این گروه ایجاد کند و جای رشد را برای آن ها فراهم می آورد. البته تاثیر طرح های توسعه شرکت در نیمه های سال آتی و اوایل سال ٩۶ ملموس تر خواهد شد..

وساپا : شنیده ها حکایت از فروش بلوک “وساپا” به خارجی ها حکایت دارد . این معامله برای آن است که خارجی ها با خرید بلوک “وساپا” یک تیر و دونشان می کنند و علاوه بر خرید سرمایه گذاری سایپا ، سهام سایپا را به طور غیر مستقیم مالک می شوند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.