شایعات و شنیده های بازار - 24 بهمن 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


حتاید: شنیده‌ها حکایت از برنامه افزایش سرمایه 59 درصدی این نماد از محل سود انباشته دارد.

وسپه : گفته میشود نماد و سپه اماده رفتن به مجمع عادی سالیانه با سود ۳۶ تومانی میباشد

حسینا : شنیده ها از افزایش سرمایه۲۰۰%ازمحل تجدیدارزیابی  حکایت دارد

ولساپا: شنیده‌ها حاکی از آن است که ولساپا از تعداد ۱۰۰ هزار لیزینگ در سال ۹۴عبور کرده و بودجه ۹۵ را با فرض ۱۲۰ هزار لیزینگ ارائه خواهد کرد.

خگستر: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه این نماد در بازار به گوش می‌رسد.

شبندر: شنیده شده شبندر برای هر سهم ۹۰ تومان زیان اعلام خواهد کرد

نمادهای پیشرو: براساس اخبار واصله از بازار خبرها از خریدارن حقیقی و حقوقی بازار و همچنین کارشناسی برخی کارشناسان حکایت از احتمال خروج آهسته از برخی از نمادهای پیشروی بازار و هدایت نقدینگی به نمادهایی که رشد کمی داشته اند نظیر نمادهای گروه بانک و پتروشیمی دارد

وبملت: خبرها از وبملت حکایت از مشارکت این بانک برای راه‌اندازی و تکمیل فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس‌جنوبی با پرداخت ۸۰ هزار میلیارد ریال دارد. این بانک همچنین برای تکمیل پالایشگاه بندرعباس ۷۵۰ میلیون یورو پرداخت کرده که با تکمیل این پالایشگاه، کشور از واردات بنزین بی‌نیاز می‌شود.

ذوب: شنیده‌ها از این نماد حاکی از آن است که سازمان تامین‌اجتماعی قصد دارد بلوک مدیریتی 35 درصدی ذوب را اول اسفند ماه عرضه کند.

حفاری: شنیده‌ها از حفاری حکایت از این دارد که این نماد در صورت‌های مالی خود، درآمد از محل فروش ساختمان‌های تهران و شیراز را ثبت کرده بود، اما به علت رکود حاضر در بازار مسکن نتوانست این ساختمان را به فروش برساند و صورت‌های مالی این شرکت در انتظار تعدیل منفی است. اما با قراردادهای بسته شده جدید در این شرکت انتظار سالی مثبت برای این شرکت وجود دارد.

کنور: شنیده‌ها از کنور حاکی از آن است که این شرکت برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد.

شسپا: شنیده‌ها از افتتاح کارخانه تولید پارافین جامد شرکت نفت سپاهان حکایت دارد.

.

وبانک: براساس اخبار واصله از بازار خبرها از شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با نماد وبانک حکایت از افزایش احتمال تعدیل مثبت از ناحیه شرکتهای زیر مجموعه دارد که میتواند در گزارشات آتی آن را اعلام نماید.

کفرا: شنیده ها از  افزایش سرمایه۲۰۰%ازمحل تجدیدارزیابی زمین حکایت دارد

شرانل : براساس شنیده ها نفت ایرانول برای اولین بار موفق به تولید روغن موتور گیاهی (سبز) در ایران گردیده است که در اردیبهشت ۹۵ به بازار عرضه میگردد. همچنین این شرکت قبل از برجام برای همکاری مشترک صحبتهای مثبتی با شرکتهای نفتی ایتالیا و اتریش آغاز نموده که خبرهای آن تا گرفتن نتیجه نهایی منتشر نمیشود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.