دستورالعملی برای کاهش وزن با مصرف رازیانه
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

رازیانه چه نقشی در کاهش وزن دارد؟


رازیانه عـلاوه بـر داشتن پتاسیم، منیزیم، فـسفر، کلسیم، ویتامین A و C خواص دیگـری نیز دارد که به کاهش وزن کمک می‌کند.


1. سرعـت بخشیدن به متابولیسم بدن: رازیانه متابولیسم را تقویت و روند آن را تسریع می‌کند؛ در نتیجـه کالری از طریق سلول‌ها سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند.


2. گرسنگی را کاهش می‌دهد.


3. خون را تصفیه می‌کند: باقی‌مانده ادرار را دفع می‌کند و مانع از تراکم چربی اضافه در کبد می‌شود.


4. پاکسازی سموم: آب رازیانه به دفع سموم از طریق کلیه‌ها کمک می‌کند.


5. تولید ملاتونین: ملاتونین هورمون مسئول چرخه خواب است. یک خواب خوب بین ۶ تا ۹ ساعت است. خوردن آب رازیانه کمک می‌کند تا میزان ملاتونین تنظیم شود. این به آن معنا نیست که این ماده خواب‌آور است بلکه با مصرف آن در طی روز احساس می‌کنید که انرژی اضافه دارید اما هنگام شب راحت‌تر به خواب می‌روید. بهتر است با مصرف روزی یک تا ۲ لیوان شروع کنید؛ ابتدا میزان مصرف کم باشد و سپس افزایش دهید. اگرچه دم‌نوش رازیانه طبیعی است اما باید مراقب بود که به آن حساسیت نداشته باشید. زنان باردار نباید آن را مصرف کنند.

 

اگرچه رازیانه در کاهش وزن موثر است اما خوردن زیاد آن باعث تسریع روند کاهش وزن نخواهد شد، مانند همه چیز باید تعادل رعایت شود

 


طرز تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است

1. جوشاندن دانه‌های رازیانه در آب

2.  خیس کردن آن یک شب کامل.

برای به دست آوردن نتیجه عالی از آب تصفیه‌شده استفاده کنید و دانه‌ها را تفت دهید تا خوشبو شود. با روزی یک یا ۲ لیوان شروع کنید، سپس میزان آن را با مشورت پزشک افزایش دهید.

روش اول:  پس از جوش آمدن آب، دانه‌ها را به آن اضافه کنید و زیر آن را خاموش کنید و بگذارید دم بکشد و پس از خنک شدن در یخچال قرار دهید.

روش دوم:  آب و دانه‌ها را در یک ظرف در بسته قرار دهید و روز بعد مصرف کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.