جانشین پوتین را بشناسید
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بـراسـاس گـزارشـی، رئیس‌جـمـهوری روسیه مـحافـظ سابـقش را کـه سابقا از قهرمانـان ارتـش بوده، برای جـانشینی خود آماده می‌کـند.

این فـرد ظاهرا "الـکـسـی دیومـینـ" فـرمـاندار منطقه تـولـا اسـت کـه در گـذشـته درجـه و مدال‌های بـیشـماری در ارتش گـرفته است. الکسی 43 ساله سابـقا محافظ و آجـودان مورد اعـتماد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بوده است.

براساس این گزارش، دیومین فرماندهی نیروهای عـملیات ویژه ارتش روسیه را که نقشی مهم در تسخیر شبه‌جزیره کریمه از اوکراین داشتند، بر عهده داشت. ولادیمیر پوتین شخصا به وی به دلیل شجاعت مدال "قهرمان روسیه" را داده است. طبق گزارش میل، دیومین دو ماه پیش به سمت معاون وزیر دفاع روسیه تعیین شد و پس از آن هم فرمانداری ایالت تولا را به دست گرفت.

جانشین پوتین را بشناسید؟+عکس

دیلی میل گزارش می‌دهد، اینکه دیومین به صورت ناگهانی به فرمانداری منطقه مهم و استراتژیک تولا درآمد نشان می‌دهد که ولادیمیر پوتین می‌خواهد پیش از آنکه یک ارتقای دیگر به وی بدهد، اندکی تجربه سیاسی نیز به وی یاد داده باشد.

سرگئی دورنکو، از مجریان با سابقه رادیو و تلویزیون روسیه معتقد است که دیومین برای آنکه نهایتا جانشین ولادیمیر پوتین در مسند ریاست جمهوری شود، آماده می‌شود. وی گفت: بدون هیچگونه تردیدی روی دیومین شرط‌ بندی می‌کنم.

جانشین پوتین را بشناسید؟+عکس

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.