شایعات و شنیده های بازار - 20 بهمن 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد



وپست: گویا این شرکت درصورت رفع موانع قانونی افزایش سرمایه می‌دهد.



کچاد و کگل: خبرها حاکی از آن است که شرکت‌های گل گهر و چادرملو درقالب شرکت کاوند نهان زمین برنامه سرمایه‌گذاری درمعادن مس و سنگ آهن قزاقستان و تولید ۳هزارتن مس دارند.



وبیمه: شنیده‌ها از این سهم حکایت از توافقات شفاهى براى فروش پروژه گلستان به بانک شهر دارد که ١٧٠ میلیارد قیمت گذارى شده و با کسر بهاى تمام شده ۵۶ میلیاردى می‌تواند براى هر سهم ١۶٠ تومان بسازد.


وسینا : در پی عدم واگذاری بلوک ۱۷ درصدی بانک سینا در دو عرضه قبلی، این بار ۱۰درصد سهام این بانک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی روانه میز فروش می شود.



کنور : در پایان معاملات امروز نماد دو شرکت بورسی توسعه معدنی و صنعتی صبانور برای مجمع فوق العاده (افزایش سرمایه) و سرمایه گذاری توسعه ملی برای مجمع سالانه متوقف می شود.


حسینا : همچنان شایعاتی از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی در این شرکت به گوش می رسد


بیمه اتکایی: گویا نمایندگان شرکت اکوری در نظر دارند در سفر به ایران و بازدید از بازار بیمه این کشور، منافع مشترک در زمینه بیمه‌های اتکایی را با مقامات بیمه‌ای ایران مورد بحث و بررسی قرار دهند.


شاوان: گفته می‌شود پالایشگاه لاوان برای طرح‌های توسعه خود در حال بررسی‌های لازم است. این شرکت توانسته پالایشگاه بنزین‌سازی را در کنار سایت فعلی به مرحله اجرا درآورد.


لاستیکی‌ها: کالاهای وارداتی همیشه نوعی رقیب برای کالاهای داخلی محسوب می‌شود. تایرسازان نیز به نوبه خود رقیب تایرهای وارداتی به کشور هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است که انجمن تایرسازان به دنبال افزایش تعرفه واردات این محصول به کشور هستند که این موضوع هنوز به قطعیت نرسیده و در حال بررسی است.


حفاری: شنیده شده شرکت حفاری در صورت‌های مالی خود درآمد از محل فروش ساختمان‌های تهران و شیراز را ثبت کرده بود، اما این شرکت به علت رکود حاضر در بازار مسکن نتوانست این ساختمان‌ها را به فروش برساند و صورت‌های این شرکت در انتظار تعدیل منفی است. اما با قراردادهای جدید بسته شده در این شرکت انتظار سالی مثبت برای این شرکت می‌رود.


توریل: خبرها حاکی از آن است که شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان اصلی‌ترین مجموعه‌ای که حمل‌و‌نقل محصولات تولیدی آن و زیرمجموعه‌های «فولاد» بر عهده «توریل» است، قراردادی جهت افزایش ظرفیت تولید منعقد کرده که این قرارداد شامل زمان‌بندی خاص و تولید محصولات به مقدار تعیین شده‌ای است و تغییرات با اهمیتی بر حجم عملیات و سودآوری «توریل» اعمال نخواهد کرد.


ذوب : شنیده ها حکایت از قرارگرفتن نام این شرکت در لیست نامزدهای احتمالی برای فروش به سرمایه گذاران ژاپنی دارد همچنین : احتمال خروج از زیان ذوب آهن در صورت اجرایی شدن برنامه افزایش شرکت از محل تجدیدارزیابی داراییها علیرغم تأثیر منفی این موضوع بر سودآوری شرکت، انتظارات از ادامه رشد قیمتی سهم در بازار.


 

ذوب : گفته می شود سازمان تامین اجتماعی قصد دارد تا بلوک مدیریتی ۳۵ درصدی ذوب را اول اسفند ماه عرضه نماید. قیمت پایه هر سهم ۲۰۹ تومان تعیین شده و قرار است با شرایط ۲۰ درصد نقد و مابقی اقساط ۵ ساله با نرخ سود ۱۵ درصد روانه میز فروش شود.


چکارن : کارتن‌ ایران‌ شایعه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی را رسما” تکذیب کرد.


ومعادن : ومعادن” در صورت تایید با بیش از ۳۷ درصد افزایش از ۲ هزار و ۱۹۲ به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان خواهد رسید. این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور جبران مخارج سرمایه ای ، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، اصلاح و بهبود ساختار مالی و بهبود پورتفوی صرف خواهد شد.همچنین لبنیات‌ پاک‌ از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه ۱۷٫۷ میلیارد تومانی را به بیش از ۹۴٫۷ میلیارد تومان خواهد رساند که معادل ۴۳۵ درصد است.لیزینگ آریادانا هم که در بازار پایه فرابورس حضور دارد ، سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رساند

 

وبیمه: توافقات شفاهى براى فروش پروژه گلستان به بانک شهر انجام شده كه ١٧٠ ميليارد قيمت گذارى شده كه با كسر بهاى تمام شده ٥٦ ميلياردى ميتونه براى هر سهم ١٦٠ تومان بسازد .

خساپا : در شرکت سایپا شایعاتی مبنی بر واگذاری بلوک در قیمت ٢,٧٥٠ ریال به گوش می رسد.


شیران : از شیران شنیده می شود که سهام این شرکت توسط بانک صنعت و معدن به فروش می رسد.


وتوکا  : از وتوکا شنیده می شود که دو شرکت زیرمجموعه این شرکت واگذار خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.