گیاهی برای درمان کم خونی و موثر در لاغری
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

اسفناج ملـین و ضد یبوست است و کسانی هم که از چاقی رنج می برند،می توانند برای لاغر شـدن و کم کردن وزن از آن استفاده کنند.طب سنتی برای رفع سرفه های خشـک،برگ اسفناج پخته شده را به همراه جو پوست کنده و روغن بادام توصیه می کند؛همچنین آش اسفناج با گشنیز برای سر دردهای ناشی از سوءهاضمه و اختلال دستگاه گوارشی مفید است.

خوردن اسفناج از ابتلا به سرطان پیشگیری می کند و به ویژه در پیشگیری از سرطان های روده بزرگ، معـده،پروستات،حنجره و رحم موثر است.این گیاه خوش طعم که با آن می توان انواع غذاها را پخت،بهترین دارو برای کسانی است که به کم خونی مبتلا هستند.اسفناج مانند جارو روده بزرگ را تمیز می کند و ترشحات لوزالمعده را افزایش می دهد.این گیاه در تقویت اعصاب، رفع بیماری آسم و گرفتگی صدا معجزه می کند.

 


زیان ها

 

اسفناج به علت داشتن اگزالات برای بیماران مبتلا به ورم مفاصل و سنگ های کلیه و مثانه مناسب نیست. در ضمن کسانی که سرد مزاج هستند باید اسفناج را با ادویه گرم مانند زنجبیل و هل میل کنند .

 


تركيبات شيميائي اسفناج

 

هر 28 گرم اسفناج آب پز هفت كيلو كالري ارزش انرژي زائي دارد.

ويتامين آ - ويتامين ب 1 و ب 2 - ويتامين پ - ويتامين ث - ويتامين د - كليسيم - فسفر - پروتئين -  چربي 3 گرم - قند - آهن  - سكرتين - لستين و...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.