بازی های ایران خودرو …
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

شایعات در مورد خودرو باردیگر جدی شده است . اول سراغ بحث وپارس برویم و بعد سراغ خبرهای دیگر . شنیده می شود باردیگر بحث فروش بلوک وپارس در بازار مطرح شده است و رشد پارسیان از این بابت است . برخی نیز می گویند نقل این حرف ها نیست و وپارس به دلیل فروش دارایی ها و شناسایی ۳۵۰ میلیارد تومان سود صف است هر دو به نظر کمی غیر منطقی میرسند ولی از قدیم شایعه فروش وپارس تویز خودرو بوده است . این بحث اول بود و به نظر شایعه ان فعلاً و تا اخر هفته ادامه خواهد داشت .

دیشب مدیرعامل ایران خودرو نیز صحبت کرد واضح و جدی روی عدد غرامت بحث نکرد ولی بهنظر جدی نیست و بیشتر یک تضمین برای ماندن فعلی پژ و در ایران است . خبر مهم دو یا چند موضوع بود قرار داد بنز با خاور که مهم ترین خبر بود … فیات به عنوان شریک چهارم ایران خودرو اعلام شد جزییات قرداد فیات و ایران خودرو فردا صبح مشخص خواهد شدشاید نکته اصلی اظهارات مدیر عامل ایران خودرو در تلویزیون ، شریک جدید این شرکت یعنی فیات باشد. لازم به ذکر است که فیات شریک و به نوعی صاحب شرکتهای آمریکایی کرایسلر،دوج و جیپ است . از اینروی شریک تازه ایران خودرو یعنی فیات می تواند قابل تامل باشد. در سوی دیگر مدیرعامل ایران‌خودرو با اعلام کاهش بدهی ۱٫۱ هزار میلیارد تومانی و کاهش طلب قطعه سازان از برنامه سهم بازار ۶۰ درصدی این شرکت بررگ خودروساز خبر داد.

جمع بنید این خبرها می شود سود سال ۹۵ صعودی باشد و برخی از بالای ۱۵۰ ریال صحبت می کنند که کمی عجیب ولی قابل تحقق است .

در این گروه روی خگستر نیز می توان صحبت کرد به نظر سهم بدی برای خرید نیست در خود خودرو نیز تا قیمت های ۲۸۰۰ و ۲۹۰۰ ریال با رشد مواجه می شود . امروز صف خودرو بازگشایی خساپا و صف سایپا جالب است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.