شایعات و شنیده های بازار - 19 بهمن 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


رمپنا : مپنا دریافت ٩٠٠ میلیارد تومان از مطالبات خود را اعلام وصول کرد/دریافت ١٠٠٠میلیارد دیگر تا پایان سال گروه مپنا همزمان با دهه فجر بخشی از مطالبات خود را از دولت دریافت کرده که مقدار این مطالبات برای هر کدام از شرکت های زیرمجموعه مشخص است. ضمن این که به احتمال زیاد تا پایان سال جاری بخش دیگری از این مطالبات وصول خواهد شد.

کچاد و کگل : شرکتهای گل گهر و چادرملو درقالب شرکت کاوند نهان زمین برنامه سرمایه گذاری درمعادن مس و سنگ آهن قزاقستان و تولید ۳هزارتن مس دارند.

قطعه‌سازان: شنیده‌ها حکایت از این دارند که با انعقاد قرارداد با شرکت‌های خودروسازی نظیر پژو، صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی ایران تا سال آینده به تولید یک‌میلیون و ۶۰۰هزار تا ۲میلیون خودرو دست می‌یابد.

لبنیاتی‌ها: شنیده شده مشکل بازگشایی ال‌سی گروه لبنی برای صادرات به روسیه مرتفع شده و این گروه در انتظار سال پر بار هستند.

میدکو: خبرها حاکى از انعقاد قرارداد یک‌میلیارد دلارى با ایتالیا براى تاسیسات فولادى و یک نیروگاه ۵٠٠ مگاواتى است.

لازما: شنیده‌ها حاکی از آن است که گزارش افزایش سرمایه این شرکت به‌زودی منتشر می‌شود. شایان ذکر است که لازما از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳۵درصد رشد قیمت داشته است. گویا طرح توجیهی افزایش سرمایه لازما از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، هفته آینده به سازمان بورس ارسال خواهد شد و احتمال آن وجود دارد که تا پایان سال جاری افزایش سرمایه انجام شود و مجمع آن برگزار شود.

کفرا: شنیده ها حاکیت از افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی سهم از محل تجدید ارزیابی (زمین) دارد. شرکت جهت استفاده از بخشودگی مالیاتی تا پایان سال فرصت دارد که اقدام به افزایش سرمایه نماید

ذوب: فهرست شرکت های قابل واگذاری به ژاپنی ها و دیگر سرمایه گذاران خارجی در حال اضافه شدن است. – به گزارش همشهری، پس از ارائه بسته پیشنهادی ایران برای فروش ۴۲شرکت مهم ایرانی به ژاپنی ها که شامل فروش سهام و انتقال دانش فنی می شود، فهرست نامزد های احتمالی برای فروش به ژاپنی ها در حال افزایش است به طوری که در تازه ترین رویداد خبررسید که سهام ذوب آهن اصفهان نیز به سرمایه گذاران ژاپنی عرضه خواهد شد.

حفاری: شنیده شده اثر سود قراردادهای آزادگان بر سود سال ۹۵ حفاری تاثیر دارد واحتمالا سود ۹۴ کاهشی است، ضمنا فروش دارایی‌ها به ۹۵ موکول شده است.

وبیمه : وبیمه  توافقات شفاهى براى فروش پروژه گلستان به بانک شهر انجام شده که ١٧٠میلیارد قیمت گذارى شده که با کسر بهاى تمام شده ۵۶ میلیاردى میتونه براى هر سهم ١۶٠ تومان بسازد .

بیمه اتکایی :یک مقام ارشد اجرایی شرکت بیمه اتکایی سوئیس در نامه ای به معاون اتکایی بیمه مرکزی گفته است: نمایندگان شرکت اکوری در نظر دارند در سفر به ایران و بازدید از بازار بیمه این کشور، منافع مشترک در زمینه بیمه های اتکایی را با مقامات بیمه ای ایران مورد بحث و بررسی قرار دهند.با اجرایی شدن برجام و برچیده شدن تحریم های بین المللی علیه کشورمان، شورای فدرال سوئیس نیز بلافاصله از لغو تحریم های بیمه ای این کشور علیه ایران خبر داده بود.

وصندوق: گفته می‌شود وصندوق افزایش سرمایه ۱۰۰‌درصدی را پیگیری می‌کند.

وتوصا: شنیده‌ها از این نماد حکایت از احتمال فروش تمام بلوک‌های ساختمانی این نماد در پروژه کوهسار تا پایان سال دارد.

هرمز: شنیده‌ها از هرمز حاکی از آن است که با توجه به انعقاد قرارداد جدید، سه طرح توسعه‌ای در گروه فولاد مبارکه اجرایی خواهد شد که شامل احداث واحد نورد 2 «فولاد»، افزایش ظرفیت تولید هرمز از 1.5‌میلیون به 3‌میلیون تن و نیز راه‌اندازی و تکمیل واحد فولاد سپید دشت با مشارکت ایمیدرو است.

کطبس : شفاف سازی شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس مبنی بر خرید ۵۵ درصد از شرکت زغال سنگ طبس احیا سپاهان از محل افزایش سرمایه بر روی سامانه کدال قرار گرفت.

شاوان : گفته میشود پالایشگاه لاوان برای طرح های توسعه خود در حال بررسی های لازم است. این شرکت توانسته پالایشگاه بنزین سازی را در کنار سایت فعلی به مرحله اجرا درآورد.

حفاری : گفته شده شرکت حفاری در صورت های مالی خود درآمد از محل فروش ساختمان های تهران و شیراز را ثبت کرده بود، اما این شرکت به علت رکود حاضر در بازار مسکن نتوانست این ساختمان ها را به فروش برساند و صورت های این شرکت در انتظار تعدیل منفی است. اما با قراردادهای جدید بسته شده در این شرکت انتظار سالی مثبت برای این شرکت می رود.

یاسا : گفته شده معاون اقتصادی و مالی ایران یاسا از صعود و رشد شرکت در اواخر سال ٩۵ و ابتدای سال ٩۶ خبر داده است

توریل : شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان اصلی ترین مجموعه ای که حمل و نقل محصولات تولیدی آن و زیر مجموعه های “فولاد” بر عهده “توریل” است، قراردادی جهت افزایش ظرفیت تولید منعقد کرده که این قرارداد شامل زمان بندی خاص و تولید محصولات به مقدار تعیین شده ای می باشد و تغییرات با اهمیتی بر حجم عملیات و سودآوری “توریل” اعمال نخواهد کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.