این سهم هم در روز های آینده می تواند مثل خساپا صف خرید میلیاردی را تجربه کند
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

سازمان خصوصی سازی که پیش از این، از عرضه بلوک 20 درصدی معادل 228 میلیون و 622 هزار و 900 سهم از سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به قیمت پایه هر سهم 94 هزار و 223 ریال در 20 مهرماه امسال از طریق فرابورس خبر داده بود بار دیگر تلاش می کند تا از طریق مذاکره و بازاریابی بتواند این معامله بزرگ را به سرانجام برساند.

بر اساس گزارش های دریافتی از مجموعه بانک صادرات هم اکنون مذاکره با دو خریدار سوییسی و یک هلدینگ سرمایه گذاری در بورس ایران برای فروش این بلوک 20 درصدی در حالی ادامه دارد که از قرار معلوم بخشی از این معامله به صورت تهاتر دارایی و بخش دیگر بطور نقد خواهد بود.

بلوک 20 درصد دیگر هم فروخته خواهد شد

سود اين دو بلوك چيزي بيش از 3300 ميليارد تومان است بعد ارزش ماركت سهم يك ماه پيش حدود 4000 ميليارد بود .

صف بانك صادرات فردا ديدن داره بزودي شاهد دومين صف ميلياردي بعد از سايپا خواهيم بود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.