شایعات و شنیده های بازار - 18 بهمن 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بفجر :  شنیده ها حاکی از احتمال عرضه اولیه این شرکت در چهارشنبه ٢١ بهمن ماه می باشد

وبصادر  : از وبصادر به گوش می رسد فروش شرکت نیشکر خوزستان نهایی گشته است.

فملی: خبرها از شرکت ملی صنایع مس ایران حکایت از امضای تفاهم‎نامه همکاری یک میلیارد یورویی با شرکت MKM آلمان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های اروپایی دارد. این همکاری در زمینه خرید کاتد تولیدی شرکت مس تا سقف ۷۰ هزار تن در سال خواهد بود که احتمالا با خرید ۱۰ هزار تن کاتد آغاز شود.

وکوثر: خبرها از وکوثر حکایت از این دارد که افزایش سرمایه این نماد در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

خزامیا  : شنیده هایی از قرارداد ١٧٠٠٠ دستگاه اتوبوس با وزارت راه در صورت تامین بودجه به گوش می رس

شسپا: خبرها حاکی از آن است که با تأثیر ۱۹۷ میلیارد ریالی بر درآمد هلدینگ؛ کارخانه تولید پارافین جامد شرکت نفت سپاهان افتتاح شد. این کارخانه که در زمینی به مساحت ۵۹۵۰ متر مربع به بهره‌برداری رسیده است نقش بسزایی در تکمیل زنجیره ارزش محصولات شرکت داشته و بخشی از استراتژی کلان این شرکت حضور بیشتر در لایه‌های پایین‌دستی صنعت روانکارها و تکمیل سبد محصولات است.

چکارن: خبرها از شرکت کارتن ایران حاکی از آن است که افزایش سرمایه ۵۰ درصدی این شرکت تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری به ثبت می‌رسد  (سرمایه ثبت شده کارتن ایران ۱۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است).همچنین خبرها حکایت از طرح عمده در دست اجرای خرید ماشین چاپ دارد که در این خصوص سفارش‌ها  (توسط یک شرکت آلمانی) آماده ساخت و به‌زودی از طریق گمرک ورود آنها پیگیری می‌شود.

براساس صورت‌های مالی  «چکارن» یکی از طرح‌های در دست اجرا،  «خرید ماشین چاپ  (خط کامل)» است که هزینه سرمایه‌گذاری ریالی آن ۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ارزی ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۸۸۷ دلار برآورده شده است.

شپنا: با بهره‌برداری واحد سوم مجتمع بنزین‌سازی؛ ظرفیت بنزین تولیدی  «شپنا» به ۱۲میلیون لیتر در روز رسید.مجتمع بنزین‌سازی پالایشگاه نفت اصفهان پس از سپری شدن زمان کارکرد آزمایشی به صورت رسمی افتتاح شد. این واحد ظرفیت بنزین تولیدی پالایشگاه را از١٠ به ١٢میلیون لیتر در روز افزایش داد.

فاراک  : شایعات در مورد خبر افزایش سرمایه ٢٠٠ درصدی در این شرکت به گوش می رسد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.