شایعات و شنیده های بازار - 17 بهمن 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

وصندوق : خبرها از ارائه گزارش توجیهی هیات مدیره این شرکت به سازمان مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مطالبات حال شده و نقدی دارد.

میدکو : میدکو خبرها حاکى از انعقاد قرارداد یک میلیارد دلارى با ایتالیا براى تأسیسات فولادى و یک نیروگاه ۵٠٠ مگاواتى میباشد .

بانک حکمت : شنیده ها حاکی است که شرکت به دنبال تاسیس لیزینگ بیمه است.

سیمان : دبیر انجمن سیمان ازتمایل سوئیس و فرانسه برای سرمایه‌گذاری درصنعت سیمان خبرداد/ قیمت سیمان به زودی در کارخانه‌ها به تعادل میرسد.

حفاری : شنیده میشود اثر سود قردادهای آزادگان بر سود سال ۹۵ حفاری تاثیر دارد واحتمالا سود ۹۴ کاهش است ضمننا فروش دارایی ها به ۹۵ موکول شده است

ذوب : مدیرعامل ذوب آهن به اقتصاد آنلاین خبر داد:افزایش سرمایه ۳۸۰ درصدی ذوب آهن تا اوایل اسفند  نهایی میشود.

بانک دی  : بر اساس تازه اطلاعات دریافتی ، نیروگاه برق دماوند در بازار پایه فرابورس عرضه میشود و با توجه به سهامداری بانک دی در این نیروگاه و سودآوری قابل توجه بانک از این محل، این خبر میتونه  جو بانک دی راتغییر بدهد.   

 

شیران:  شنیده ها از برنامه خرید سهام شرکت صنایع شیمیایی ایران با نماد شیران، از سوی یک سرمایه گذار خارجی حکایت دارد.

شپنا: به گفته مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان ،در صورت تامین خوراک، این پالایشگاه می تواند تا بیش از ١١ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ در روز تولید کند.

شاوان : مهار آتش سوزی جزئی در کمپرسور گردشی واحد تصفیه فرآورده های میان تقطیر پالایشگاه لاوان، صدمه جانی نداشته است و عملیات تولید بدون وقفه ادامه دارد.

شبندر: شنیده می شود هم زمان با 22 بهمن از چندین طرح جدید در شرکت رو نمایی می شود  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.