شایعات و شنیده های بازار - 28 دی 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

شایعات و شنیده های بازار - 28 دی 94

 .نفت: خبرها حکایت از آغاز دور جدید مذاکرات با دو شرکت نفتی نروژی و سوییسی-آلمانی به منظور انتقال دانش نوین حفاری و هوشمندسازی شیرهای کنترل درون چاهی نفت دارد.

.خودروئی ها :اولین خودرو پساتحریمی ایران خودرو محصولی مشترک با پژو فرانسه خواهد بود که در مرداد ماه سال آینده وارد بازار خواهد شد.

.سیمانی‌ها: خبرها حاکی از آن است که شرکت‌های هولسیم سوئیس و لافارژ فرانسه برای ورود به صنعت سیمان در ایران و بستن قرارداد با شرکت سیمان فارس و خوزستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

.کشتیرانی: اولین تحریم نفتی ایران به طور رسمی توسط موسسه لویدز انگلیس لغو شد تا تردد نفتکش های ایرانی در بنادر و پایانه‌های نفتی اتحادیه اروپا آزاد شود

.کاسپین: خبرها از عرضه اولیه  «کاسپین» در روز چهارشنبه در فرابورس حکایت دارد.

.دزهراوی: شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت در پی انجام برنامه‌هایی در خصوص دریافت گواهینامه GMPمحصولات مذکور و نیز توافق با شرکت رُش سوییس که در حال حاضر تحت لیسانس مجموعه مذکور فعالیت می‌کند، موفق به همکاری مجدد با این شرکت شده است.

از این رو از دی ماه جاری تولید محصولات راکوتان و سلسپت آغاز شده است. به‌طوری‌که درآمد حدود ۴۰ میلیارد تومانی ناشی از فروش این محصولات برای سه ماهه آخر امسال برآورد شده است. همچنین خبرها از رشد سودآوری و مقدار فروش محصولات طی عملکرد ۹ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته حکایت دارد.

.خبهمن: گویا شرکت گروه بهمن استفاده از فرصت لغو تحریم‌ها را از یک سال قبل آغاز کرده و مذاکراتی با شرکای بالفعل و بالقوه خود داشته است. شنیده‌ها حکایت ازمذاکرات دو جانبه با شرکای قبلی دارد که عمدتاً شامل شرکت‌های مزدا، ایسوزو و شرکتFAW می‌شود.

.کهرام: زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه تولیدی گرانیت بهسرام  (کهرام) قصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته دارد به گوش می‌رسد. همچنین با کاهش قیمت مواد اولیه احتمال تعدیل سود در گزارش جدید وجود دارد.

.خرینگ : بر اساس شنبده ها افزایش سرمایه خرینگ از تجدید ارزیابی نخواهد بود.

.غپاک : شنیده ها از غپاک اینگونه است که این نماد قصد دارد ۲۶درصد از سهام شرکت دامداری سپهان را از طریق مزایده بفروش برساند.

.وساخت : شنیده ها در بازار حکایت از تصمیم فروش بلوک ونوین در صورت وجود خریدار واقعى دارد .

.عرضه اولیه :مدیرپذیرش شرکت بورس: عرضه اولیه سهام ۲شرکت بزرگ دربهمن و اسفند امسال/عرضه اولیه ۱۰% شرکتهای لیزینگ ملت و پتروشیمی فجر

.لبنیات : دانمارک خواستار صادرات لبنیات به ایران در دوره پساتحریم شد.

.خپارس و خساپا : از توافق انتقال دو بلوک در پارس خودرو به میزان بیش از ۳۰%به شرکت فرانسوی رنو حکایت دارد و این خبر قبل از سفر اقای روحانی به فرانسه بصورت رسمی از طریق شرکت سایپا و رنو اعلام خواهد گردید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.