تلويزيون خود را به رايانه تبديل کنيد
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

  ايسوس و گوگل در نهايت کروم‌بيت (Chromebit) يا همان ميني کامپيوتر مبتني بر سيستم عامل کروم خود را معرفي کردند. سايز اين ميني کامپيوتر ?? دلاري حدود ?? سانتي متر است. با اتصال اين ميني کامپيوتر به پورت HDMI و همچنين اتصال آداپتور مخصوص در کنار يک ماوس و کيبورد بلوتوث مي‌توان با کمترين هزينه‌ي ممکن مانيتور يا کامپيوتر خود را به يک رايانه‌ي تبديل کرد. با ما همراه باشيد.

    در صورتي که مي‌خواهيد با هزينه‌ي بسيار اندک تلويزيون يا مانيتور خود را به يک کامپيوتر تبديل کنيد، بهتر است کروم بيت را خريداري کنيد. کروم بيت محصول مشترک ايسوس و گوگل است. اين ميني کامپيوتر مبتني بر سيستم عامل کروم بوده و با استفاده از آن مي‌توان به راحتي تجربه‌ي استفاده از يک کامپيوتر را از طريق تلويزيون و مانيتور به دست آورد. فلسفه‌ي عرضه‌ي محصولات سري کروم‌بوک، در اختيار قراردادن گجت‌هايي با کمترين قيمت ممکن است تا کاربران بتوانند به راحتي از اين گجت‌ها استفاده کنند. گوگل با کروم بوک‌هايش اين امکان را در اختيار کاربران قرار مي‌دهد تا با استفاده از يک سيستم عامل بسيار سبک و اپليکيشن‌هاي تحت وب، بتوانند به هر آنچه که نياز دارند، به راحتي دسترسي داشته باشند. کروم بيت را نيز بايد محصول مشابهي خواند که با هدف کاهش بيش از پيش قيمت اين سري محصولات طراحي شده است. گوگل و ايسوس در کروم بيت قطعاتي را نظير صفحه‌ي نمايش، باتري، کيبورد و ترک پد حذف کرده و از اين رو قيمت اين محصول بيش از پيش کاهش يافته است. همانطور که اشاره کرديم اين ميني کامپيوتر ساختار بسيار کوچکي دارد و اندازه‌ي آن تقريبا کمي بزرگ‌تر از يک فلش مموري است.

     

     

    از اين ميني کامپيوتر مي‌توان در سناريوهاي مختلفي استفاده کرد. براي مثال در صورتي که يک مانيتور داريد که از آن استفاده نمي‌کنيد، مي‌توانيد با بهره‌گيري از اين استيک، آن را تبديل به کامپيوتري کنيد که مي‌توان در وب‌گردي از آن استفاده کرد. همچنين در صورتي که تلويزيون منزلتان يک ال‌سي‌دي يا ال‌اي‌دي بدون بهره‌گيري از قابليت‌هاي هوشمند است، بهره‌گيري از اين استيک مي‌تواند تلويزيون شما را تبديل به يک نمونه‌ي هوشمند کند. استفاده از اين ميني کامپيوتر، مي‌تواند يک تلويزيون را تبديل به يک ابزار به منظور برگزاري کنفرانس‌‌ با بهره‌گيري از هنگ اوتز کند. همچنين در صورتي که عادت داريد تا در سفرها از کامپيوتر خود استفاده کنيد، به همراه داشتن اين ميني کامپيوتر گزينه‌ي مناسبي براي اين کار است.

     

     

    از نظر سخت‌افزاري اين گجت هوشمند آنچنان که بايد قدرتمند نيست. از جمله‌ي مشخصات فني اين محصول بايد به پردازنده‌ي آن اشاره کرد که از محصولات راک‌چيپ است. همچنين ايسوس از وجود يک حافظه‌ي رم دو گيگابايتي در اين گجت استفاده کرده که از اين‌رو با در کنار هم قرار دادن پردازنده و حافظه‌ي رم مي‌توان به روشني ديد که اين محصول آنچنان نيز قدرتمند نيست.

    البته در تمام مواردي که اشاره کرديم، وجود تلويزيون و ماوس و کيبورد بلوتوث را بايد شرط اصلي به منظور خريد اين گجت بدانيم، چراکه قدرت پايين سخت‌افزاري اين محصول خريد ساير ماژول‌هاي مورد نياز براي بهره‌گيري از قابليت‌هاي اين ميني کامپيوتر را توجيه نمي‌کند. گوگل نيز با علم به اين موضوع با انتشار پستي در وبلاگ خود به اين موضوع اشاره کرده که از کروم بيت مي‌توان تحت عنوان رايانه‌اي کيوسک گونه استفاده کرد که فقط مي‌توان براي انجام کارهاي کوچک از آن استفاده کرد. کروم بيت توانايي مديريت وظايفي نظير باز بودن ? تب را با هم نداشته و از اين‌رو نمي‌توان از آن انتظار بالايي داشت.

    نظر شما در مورد اين ميني کامپيوتر چيست؟

     

     

     

    منبع : زوميت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394برچسب:بورس,سهام,کسب درامد,تلویزیون,تبدیل,کسب درامد,رایانه, :: 16:41 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.