بازار
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 28 دیماه 1394

ساعت 8 و 25 دقیقه: بعد از مدتی غیبت موجه (!!)، امروز از راهی نسبتاً دور در خدمت دوستان هستم!! البته فقط در حد همین متن افتتاحیه و زحمت پاسخ به سوالات شما دوستان را، حمیدرضای عزیز خواهند کشید. در بازار بورس تهران، روز گذشته بعد از تایید برجام و شروع لغو تحریم ها، شاهد افزایش عرضه ها در بازار بورس تهران بودیم که به دلیل مسبوق به سابقه (!) بودن این موضوع در 2 دوره قبل (روز بعد از توافق هسته ای در 3 آذر و روز توافق لوزان در 17 فروردین)، کمی باعث ترس سهامداران در بورس تهران شد! ترسی که باعث شد در کنار شناسایی سود سهامداران، کسانیکه نیازی به شناسایی سود نداشتند نیز در صف های فروش قرار بگیرند!! اما به نظر می رسد که اینبار با دو دوره قبل کمی متفاوت باشد! که اگر چنین باشد، امروز باید بازار با همان جو منفی دیروز آغاز شود و رفته رفته در اواسط بازار، شاهد متعادل شدن بازار باشیم! اما چیزی که در بازار دیروز آزار دهنده بود، رشد حدود 600 واحدی شاخص کل در کنار صف های فروش در اکثر نمادهای بازار بود! نکته جالب در بازار روز گذشته، صف های خرید در نمادهای پالایشگاهی بود! البته دوست عزیزم حمیدرضا در مورد جو های مثبت و هیجانی، توضیحاتی در روزهای قبل داده است و رشد نمادهای این گروه نیز چیزی جز جو هیجانی نبود!! جو هیجانی حاصل از تعیین تکلیف نرخ خوراک پتروشیمی ها که متاسفانه رفتار بازار نشان داد که هنوز خیلی ها شاید تفاوتی بین صنعت پالایشی و پتروشیمی قائل نیستند و همینکه حرف "ش" را در ابتدای نمادها مشاهده کنند، همه "ش" ها را با همان چوب میرانند!!! البته که ملاحظات و نقد زیادی در خصوص نرخ خوراک اعلام شده داریم که فعلاً در این مقال نمی گنجد!! بنابراین به دوستانی که سهام پالایشگاهی دارند و دیروز را خوشحال سپری کرده اند، توصیه میکنیم که آگاه باشند و از این جو مثبت هیجانی و بی منطق دیروز در گروه پالایشگاهی استفاده کرده و در کنار جو منفی ابتدای بازار امروز، تغییرات اساسی در سبد خود انجام دهند!! از سایر دوستان نیز انتظار داریم که گرفتار جو هیجانی نشوند.

 

به نقل از لایو بورس (تیم وبلاگ بورس تهران)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394برچسب:بهترین ها,سهم,بورس,سهامدار,اخبار,خبر,لایو بورس, :: 11:8 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.