فردا بازار در فاز اصلاح
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

فردا بازار در فاز اصلاح


 شکور علیشاهی با اشاره به اینکه شاخص بورس امروز هم مانند روز گذشته رشد داشت، افزود: شاخص کل بورس تهران امروز 563 واحد دیگر رشد کرد. در واقع شاخص با قدرت از یک روند نزولی خارج شد. اما در این میان یک گپ که به اصطلاح پنجره گفته می‌شود ایجاد شده است. به این ترتیب باید این گپ پر شود. به عبارت دیگر شاخص ابتدا باید گپ را پر کند و پس از آن احتمال رشد مجدد وجود دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شاخص روی 65هزار و 424 واحد قرار دارد و در این میزان یک مقاومت قرار دارد، ادامه داد: اگر شاخص موفق به شکستن این مقاومت شود، مقاومت‌های بعدی روی 66 هزار ، 67 هزارو 545 و 69 هزار و 600 واحد قرار دارد. اما اگر این مقاومت شکسته نشود، شاخص نزول خواهد کرد و روی 64 هزار و 500 واحد حمایت بعدی وجود دارد. پس از این میزان حمایت بعدی روی 63 هزار واحد است.
علیشاهی تصریح کرد: در مجموع به نظر من فردا بازار مثبت نخواهد بود. به این دلیل بازار نشان می‌دهد که از میزان مثبت بودن سهم‌های شاخص ساز کم می‌شود.
به گفته این تحلیلگر تکنیکال، دلیل پیش بینی نزول بازار بودجه است به این دلیل که قیمت دلار در بودجه سال آتی 2997 تومان و قیمت نفت 40 دلار پیش بینی شده است. این در حالی است که سال گذشته نفت در بودجه 70 دلار پیش بینی شده بود و با این احتساب درآمدهای نفتی کشور نصف شده است و این امر خبرهای خوشی برای اقتصاد ندارد.
وی اضافه کرد: با اینکه فروش نفت در سال آینده افزایش می‌یابد با کاهش قیمت نفت درآمدهای نفتی ایران نهایتا ثابت خواهد ماند.
علیشاهی گفت: با توجه به اینکه روند نزولی شکسته شده، احتمال ایجاد یک روند صعودی از نزولی بیشتر است. اما این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که شاخص کمی افت کرده و به حدود 61 هزار و 500 واحد برسد.
این تحلیلگر تکنیکال بورس توصیه کرد: سهام داران هیجانی خرید نکنند و سهم‌های ارزنده از نظر بنیادی را بخرند. همچنین زمانی وارد سهم بشوند که از نظر تکنیکال سیگنال خرید دریافت شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.