شایعات و شنیده های بازار - 27دی 94
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد



 
.غپاک:  لبنیات پاستوریزه پاک اعلام کرد قصد دارد ۲۶درصد از سهام شرکت دامداری سپهان را از طریق مزایده بفروش برساند.


.وتجارت و وپاسار : آمادگی بانک‌های تجارت و پاسارگاد برای همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی
مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی با بیان اینکه با مدیران بازار سرمایه انگلستان و سایر کشورهای اروپایی نیز جلساتی برگزار خواهد شد، از آمادگی دو بانک بورسی تجارت و پاسارگاد برای همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی خبر داد.به گزارش پاسارگادتحلیل، مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی با بیان آخرین وضعیت نرم افزار پس از معاملات، از حضور مدیرعامل سابق بورس نیوریوک و افزایش تردد مدیران دیگر کشورها خبر داد و آمار سهامداران حقیقی و حقوقی را اعلام کرد.


.تایرا: خبرها حکایت از برنامه شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران برای صادرات ۱۰ هزار تن محصول درسال جاری دارد.


.آکنتور: شنیده‌ها حاکى از این است که شرکت کنتور‌سازی هنوز بودجه صندوق‌هاى فروشگاهى را به بورس اعلام نکرده و با توجه به تغییر قابل توجه، احتمالا سازمان بودجه سال ٩۵ هم مطالبه کند.


.کپرور: شنیده‌ها حکایت از تعدیل بالای ۲۵ درصد در این نماد و همچنین افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی آن دارد همچنین به‌زودی خبر افزایش سرمایه به روی کدال قرار خواهد گرفت.


.کپشیر: شنیده‌ها از این سهم حاکی از آن است که این شرکت قصد فروش سه قطعه زمین  (زمین تعاونی مصرف، زمین خانه‌های سازمانی و زمین تعاونی مسکونی) واقع در شیراز را دارد.


.گروه خودرو: شنیده‌ها حکایت از این دارند که خودروساز فولکس، هیوندای و دوو درحال مذاکره با شرکت کرمان‌موتور هستند و قصد دارند محصولات خود را در قطب سوم تولید خودروی ایران عرضه کنند.همچنین شنیده‌ها از جدیدترین آمار تولید خودرو کشورحکایت از افزایش تیراژ سه خودروساز بزرگ داخلی در آذرماه نسبت به آبان‌ماه و کاهش تیراژ این شرکت‌ها در 9 ماهه 94 دارد.


.گروه قندو شکر: خبرها از این گروه حکایت از بدهی ۹۰۰ میلیارد تومانی این صنعت به کشاورزان دارد.

.کنیلو: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه کنیلو از محل تجدید ارزیابی زمین‌ها به گوش می‌رسد گویا کارهای کارشناسی هم انجام گرفته. همچنین یک نهاد دولتی ایتالیا در قالب وام به تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاری ۳.۵ میلیارد یورویی در صنعت کاشی و سرامیک کشور انجام خواهد داد. شایان ذکر است که در پی تنش ترکیه و روسیه، شرکت‌های کاشی و سرامیک ایرانی می‌توانند جایگزین ترکیه در بازار مصرف روسیه شوند.


.وسینا: شنیده‌ها از بانک سینا حکایت از آغاز فروش واحدهای تجاری اداری مهستان واقع در شهرک غرب دارد.


.ثشرق: زمزمه‌هایی مبنی بر فروش قسمتی از پروژه کوهسنگی از ثشرق به گوش می‌رسد

 

.دزهراوی: مدیر مالی شرکت داروسازی زهراوی:این شرکت در پی انجام برنامه هایی در خصوص دریافت گواهینامه GMPمحصولات مذکور و نیز توافق با شرکت رُش سوئیس که در حال حاضر تحت لیسانس مجموعه مذکور فعالیت می کند، با موفق به همکاری مجدد با این شرکت شده است. از این رو از دی ماه جاری تولید محصولات راکوتان و سلسپت آغاز شده است. بطوریکه درآمد حدود ۴۰ میلیارد تومانی ناشی از فروش این محصولات برای سه ماهه آخر امسال برآورد شده است.وی به رشد سودآوری و مقدار فروش محصولات طی عملکرد ۹ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت مقدار فروش محصولات با رشد ۱۷ درصدی همراه بوده و سود محقق شده نیز حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است. بر همین اساس می توان گفت شرکت داروسازی زهراوی طی مدت مذکور روند مناسبی را از لحاظ تولید و سودآوری سپری کرده که این امر علیرغم هزینه های مالی به دلیل کاهش بهای تمام شده محصولات و افزایش سود ناخالص محقق شده است.


.خبهمن : معاون اقتصادی و برنامه ریزی گروه بهمن:شرکت گروه بهمن استفاده از این فرصت لغو تحریم ها را از یک سال قبل آغاز کرده و مذاکراتی با شرکای بالفعل و بالقوه خود داشته ایم.موحدی در ادامه افزود: با شرکای قبلی که عمدتاً شامل شرکت های مزدا، ایسوزو و شرکتFAW می شود، از دو جهت مذاکراتی انجام شده است، در وحله اول می توان به توسعه کسب و کارهای فعلی گروه بهمن اشاره کرد که بخشی از آن شامل تغییر رابطه فی ما بین، از یک ارتباط بازرگانی به سرمایه گذاری بلند مدت و بخشی دیگر توسعه محصولات فعلی شرکت می شود که این امر در جهت قوت گرفتن رابطه با شرکای تجاری فعلی که نام برده انجام شده است.


.کهرام : تولیدی گرانیت بهسرام ( کهرام ) قصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته دارد، همچنین با کاهش قیمت مواد اولیه احتمال تعدیل سود در گزارش جدید وجود دارد.


.پاسا : شرکت ایران یاسا توانسته برای اجرای طرح های توسعه ای خود برنامه ریزی کند و به دنبال اولین چراغ سبز اقتصاد کشور است. این شرکت در صورت های ٩ ماهه خود سود شناسایی کرده است.


.وبملت : شنیده هایی مبنی بر افزایش سرمایه ۵٠% از محل سود انباشته در این نماد به گوش می رسد.


.کگاز : کگاز طی یک شفاف سازی اعلام کرد افزایش فروش بطر وبلور واحد مهرآباد در دوره ۶ ماهه را ناشی از موجودی ابتدای دوره اعلام کرد و افزایش تولید را تکذیب کرد. ضمن اینکه کوره شماره ۲ این شرکت با ظرفیت ۶۰۰۰تن به دلیل تعمرات اساسی و کوره شماره ۵ به د لیل عمر بالا، از مدار خارج شده اند. این شرکت همچنین هر گونه شایعه در خصوص واگذاری زمین مهرآباد را تکذیب نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.