بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

شبندر
در تایم روزانه هنوز حرکت پر قدرت صعودی در این نماد دیده نمیشود اما دارایی یک واگرایی ماجور می باشد که در صورت شکست مقاومت 290 الی 304 تومان سهم میتواند رالی صعودی را آغاز کند

در تایم هفتگی شاهد مقاومت 318 تومان برای این نماد هستیم که در صورت شکست پرقدرت این سطح حتی امکان رشد تا 422 تومان در میان مدت برای سهم دور از انتظار نیست.

در مجموع معاملات سهم بیشتر باید رصد شود .

 





ثاباد
هنوز رالی مستحکم صعودی در این نماد دیده نمیشود اما کراس تن کن سن و کین جن سن در صورت تثبیت قیمت بالای 180 تومان و صعودی شدن این دو اندیکاتور سهم را در مدار مثبت قرار میدهد. اصلی ترین مقاومت سهم محدوده 195 الی 200 می باشد که در صورت شکست پتانسیل رشد دست کم تا 215 حتی 235 تومان را دارد.



بیمه کوثر
سهمی در مدار مثبت میباشد بر اساس قاعده فیبو اکسپنشن این نماد مقاومت 265 تومان را شکست داده و در صورت تثبیت بالای این سطح پتانسیل رشد تا 298 تومان را نیز دارد.



بیمه ما
این نماد نیز در مدار مثبت میباشد هر چند مقاومت 215 و 225 تومان از اصلی ترین مقاومت های پیش روی این نماد است که در صورت شکست این سطوح بیمه ما پتانسیل رویت قیمت های جدید را نیز دارد.



آسیا
بیمه آسیا نیز در مدار مثبت قرارداد اما این رالی صعودی در حال حاضر در محدوده مقاومتی 145 تومان میباشد در صورت شکست و تثبیت بالای این سطح مقاومت 170 از اصلی ترین مقاومت های این سهم میباشد

با توجه به اشباع بودن rsi امکان اصلاح قیمت در این سطح (145) دور از انتظار نیست و محدوده حمایتی این نماد 128 الی 132 تومان میباشد که در صورت شکست امکان بازگشت به سطح 116 تومان را دارد.



وپترو
وپترو با کراس تن کن سن و کین جن و تغییر فاز macd و همچنین شکست خط روند اولین سیگنال خرید خود را صادر کرده هر چند در حال حاضر درگیر مقاومت 173 تومان که سقف ابر کومو می باشد هست اما با شکست و تثبیت این سطح از قمیت رالی صعودی این نماد برای تارگت های 195 الی 210 تومان تایید میشود.

 



دبالک
این نماد دارویی کاملا در روند صعودی ایده ال میباشد تنها مقاومت هایی که برای سهم میتوان از قاعده فیبو اکسپنشن به دست اورد به ترتیب برابر 502 و 535 میباشد. که به نظر میرسد 502 تومان یک سقف مستحکم برای این نماد است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.