بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

✍ شنیده های امروز چهار شنبه 5 آبان ماه 95  در ادامه مطلب ......



ادامه مطلب...


بورس تهران چهارشنبه مورخ 5 آبان 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: دیروز بورس تهران با رشد 240 واحدی، در آستانه ورود به یکی از مهمترین محدوده های مقاومتی قرار گرفت. با این حساب، شروع بازار امروز اگر با فاز مثبت آغاز شود، عملاً به این محدوده مقاومتی نفوذ خواهد کرد! البته توضیحات اصلی در روزهای گذشته و مخصوصاً در نبض بازار دیروز داده شده است و شرایط و چشم انداز بازار در روزهای آتی، شرح داده شده است. این محدوده مقاومتی از 78800 تا 80000 واحد ادامه دارد و انتظار داریم که بورس تهران در طول 2 هفته آینده، در همین حوالی نوسان داشته باشد! برای بازار امروز، با توجه به توضیحات فوق، انتظار داریم که در صورت افزایش تقاضا در بازار، در طرف مقابل شاهد افزایش عرضه ها باشیم تا شاهد بازاری متعادل و احتمالاً با تمایل اندک به منفی باشیم! البته در این بین، برخی تک سهم ها همچنان مورد توجه بازار خواهند بود. روز گذشته از شروع تحرکات جدید در نماد تکمبا و خمحرکه و خریخت گفتیم. این تحرکات امروز نیز در این نمادها ادامه خواهد داشت. در کل، بازار این روزهای بورس تهران نگرانی خاصی ندارد و توصیه میکنیم که ضمن انتخاب سبد میان مدت خود بر اساس استراتژی و قدرت ریسک پذیری که دارید، مقداری از نقدینگی خود را برای استفاده از نوسانات روزانه کنار بگذارید و از نوسانات روزانه بازار نیز استفاده کنید. امروز مشکل مدیریت بخش نظرات سایت نیز مرتفع شده است و تلاش خواهیم کرد تا در حد امکان، پاسخگوی سوالات احتمالی دوستان باشیم.

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: دوستان لایوبورسی حتماً به خاطر دارند که رشد شاخص کل تا محدوده 79000 تا 80000 واحد را برای شاخص کل، از ماه قبل پیش بینی کرده بودیم و بازار امروز در اولین روز برخورد با این مقاومت مهم، همه تلاش خود را انجام داد تا بتواند از سد این مقاومت عبور کند و با رشد 537 واحدی امروز، به عدد 79299 واحد رسید و به محدوده مقاومتی خود نفوذ کرد. امروز بعد از مدت ها، ارزش معاملات خرد در بورس تهران از 200 میلیارد تومان عبور کرد و به 228 میلیارد تومان رسید. از مهمترین اتفاقات امروز، توقف نماد کسرا و احتمالاً ابطال معاملات روز گذشته بود که با رشد بیش از 90 درصد، به تابلوی معاملات بازگشته بود!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.............................بازار بسته شد.



شایعات و شنیده ها در ادامه مطلب ....



ادامه مطلب...


بورس تهران یکشنبه مورخ 2 آبان 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: خوشبختانه بازار بورس تهران بر اساس تحلیلی که در گذشته انجام داده بودیم و در روزهای گذشته نیز بر روی آن تاکید داشتیم، در حال حرکت و فتح مجدد کانال محدوده 79000 و 80000 واحد است. گزارش های ششماهه نیز مطابق انتظار بود و نکات مثبت خوبی در گزارش اکثر شرکت ها نهفته بود! چه آنهایی که با تعدیل پیش بینی سود بودند و چه آنهایی که فقط پیش بینی قبلی خود را پوشش داده بودند! البته برخی شرکت ها نیز وضعیت خوبی نداشته و صحبت ما با آنها نیست! بنابراین، میتوان همچنان به آینده بورس تهران امیدوار بود. شرایط این روزهای بازار خوب است و نکته زیادی برای گفتن وجود ندارد و همه گفتنی ها در روزهای قبل بیان شده است! پس توصیه میکنیم که ضمن مرور مطالب روزهای قبل، از شرایط فعلی بازار برای کسب سود در ماه های آینده، نهایت استفاده را ببرید! توصیه میکنیم که اگر در ردیف کسانی هستید که بدون استراتژی در بورس تهران فعالیت میکنید، حتماً برای خود یک استراتژی تعریف کنید و مطابق آن قدم بردارید. داشتن استراتژی و مدیریت ریسک، کلید طلایی موفقیت در بازار پر ریسک بورس است! در خصوص بازار امروز نیز باید بگوییم که بازار امروز اگرچه متعادل خواهد بود، اما انتظار داریم که با نوسان همراه باشد. اجازه ندهید که نوسانات بازار، باعث اجرای تصمیمات هیجانی در شما شود. 

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: همانطور که انتظار می رفت، بازار امروز به صورت نوسانی به کار خود ادامه داد و در نتیج معاملات امروز، شاخص کل که در ابتدا رشد 130 واحدی را تجربه کرده بود، در نهایت کار خود را با افت 16 واحدی به پایان رسانید. از مهمترین اتفاقات امروز، توقف نماد خساپا بود. با این اتفاق، 4 نماد اصلی از گروه خودروسازی متوقف شده است. ارزش واقعی معاملات امروز در معاملات خرد نیز چیزی حدود 188 میلیارد تومان به ثبت رسیده است که با توجه به توقف تعداد زیادی نماد، معقول و قابل قبول است.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.



اخبار کوتاه و شایعات بازار سرمایه یکشنبه مورخ 2 آبان ماه 1395 را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید...



ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.