بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

این قایق تفریحی مروارید سفید نام دارد و به طور اختصاصی برای یک میلیاردر روسی به نام “اندری ایگوریفیچ میلنیشینکو” ساخته شده است.

این قایق 142 متر طول، 90 متر ارتفاع، 8 طبقه دارد و دارای یک اتاق مخصوص در زیر قایق برای دیدن زیرآب است. به نوشته سایت آر تی روسیه این قایق تنها برای 20 مهمان و کادر این قایق نیز 54 نفرهستند. مالک این قایق تفریحی مالک یک هواپیمای اختصاصی از نوع بوئینگ 737 نیز هست.

برای دیدن عکس به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394برچسب: قایق تفریحی, بزرگترین قایق تفریحی, قایق دیدنی در جهان,تفریح ,ورزش , لوکس؛, :: 19:49 :: توسط : ........

در کشورهای مختلف بسیاری از سازه های عجیب و جالب توجه در اعماق زمین قرار دارد، که ایران خودمان نیز بی نصیب از جاذبه های بی نظیری که در زیرزمین قرار گرفته اند، نیست.

 بر ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...


شما با ثبت نام (کاملا رایگان و بدون هزینه )در سایت و ورود با نام کاربری خود به ناحیه کاری پروفایل خود

در صفحه اول پروفایل خود لیست آگهی های فعال و دارای شارژ که توسط کاربران دیگر درج شده  را مشاهده میکنید

می توانید با کلیک بر روی تبلیغات درآمد مربوط به آن را به خود اختصاص دهید

شما با کلیک روی هر آگهی و بعد از چند ثانیه پیام امتیاز این آگهی برای شما ثبت شد نمایش داده شده  و درآمد  آگهی برای شما ثبت شده و موجودی حسابتان افزایش پیدا میکند.

با به حد نصاب رسیدن درآمد کلیک ها ،  شما میتوانید از منوی حساب کاربری - درخواست واریز، مبلغ درخواستی خود را ثبت نمائید تا در اسرع وقت مبلغ درآمد خود را دریافت نمایید درضمن شما می توانید با کل درآمد کسب شده آگهی های خود را شارژ نمائید

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 30 آذر 1394برچسب:ثبت نام/ کسب درامد/کلیک/پارت/اگهی/درامد/پول, :: 19:21 :: توسط : ........

میترا رنک یک سامانه افزایش بازدید و بهبود رنک است، به این ترتیب که با پیاده سازی یک بستر فعال و مناسب، امکان انجام بازدیدهای واقعی از وب سایت شما را برای 3873 کاربر فعال خود فراهم می آورد. تمامی بازدید های انجام شده از وب سایت شما به وسیله کاربران واقعی انجام می شود، به همین دلیل علاوه بر تاثیر قابل توجه روی رتبه الکسا، سبب بهبود رنک گوگل و موتورهای جستجو نیز خواهد شد.این سامانه می تواند تا 50،000 بازدید در روز برای وب سایت شما ایجاد نماید و رتبه الکسا و رنک گوگل شما با سرعت بالایی بهبود بخشد. پس از سفارش یکی از پکیج های افزایش بازدید، به جهت بررسی صحت عملکرد میترا رنک می توانید در صورت تمایل به کمک سامانه های معتبر آمارگیر، آمار ورود تعداد کاربران و حجم بازدید آنها را بررسی نمایید.



سایت جدید advertzer برای کسب درآمد اینترنتی
 

سایت تبلیغاتی و سرمایه گذاری جدید شبیه به Paidverts

حداقل سرمایه گذاری 1$

خرید بسته های تبلیغاتی 1 دلاری و دریافت 154 درصد معادل 1.54 دلار

پرداخت به حساب اینترنتی پرفکت مانی
 
Advertzer


ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.