بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

در مورد این سهم یکی از گزارش های خاص را داد که ۲۰% تعدیل داشته و صبح متوقف و دوباره باز می شود . رشد ۷% فروش در کنار کنترل بهای تمام شده باعث رشد سود عملیاتی شده و در نهایت سود شرکت ۲۱% رشد می کند . بین خودمان باشد بازار انتظار سود های بیشتری را داشت ولی شرکت اعلام کرده است افزایش درآمدحاصل به مبلغ ۴۶۹،۱۸۹ میلیون ر معادل ۸% عمدتا به دلیل ذیل می باشد: -۱-۱افزایش درآمد حاصل از شاپرک و پذیرندگی به مبلغ ۵۴۷،۲۴۶ میلیون ر معادل ۶۳% عمدتا به دلیل پرداخت کارمزد پذیرندگی ۱% مبلغ تراکنش های خرید )حداقل ۵۰۰ ر و حداکثر ۲٫۵۰۰ ر( به کسر مبلغ ۲۵۰ ر کارمزد سهم عوامل جذب از طریق درگاه های پرداخت شرکت معادل ۱۱% افزایش یابد.
به نظر در این سهم در این قیمت ها کمی باید اصلاح و استراحت را تجویز نمود . در حالی سود ۶۳۳ ریال است که بازار انتظار سود های بیشتری را داشت و یک اصلاح تا ۴۸۰۰ ریال محتمل است ولی بااین حال بازهم در اصلاح خرید سهم توصیه می شود .

 



محمدعلی شیرازی، مدیر عامل شرکت اعتلای البرز، درخصوص عرضه سبحان آنکولوژی به خبرنگار بورس 24 گفت: 10 درصد از سهام شرکت سبحان آنکولوژی طی دو هفته آینده عرضه اولیه خواهد شد.........



ادامه مطلب...


تحلیل بنیادی راهی برای شناخت بازار سرمایه

منبع لایو بورس

livebours


ادامه مطلب...


فاذر

خبرها از آذراب حکایت از تعدیل مثبت سنگین سود برای سال مالی 95 و رساندن سود به 50 تومان دارد.


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.