بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

پلی اکریل ایران بالاخره درخواست افزایش سرمایه بیش از ۱۲۰۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی را ارایه کرد و منتظر دو قدم بعدی شد.

درحالی موضع داغ افزایش سرمایه بیش از 1000 درصدی پلی اکریل ایران از ماه های گذشته مطرح اما بی نتیجه مانده بود که بعد از توضیح هفته گذشته مدیرعامل این شرکت، درخواست افزایش سرمایه بیش از ۱۲۰۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی ارایه شد.
به این ترتیب هیات مدیره "شپلی" بعد از مصوبه 26 بهمن، گزارش توجیهی این تامین مالی سنگین را به حسابرس ارسال کرده تا درصورت تایید درمرحله اول  و سپس صدور مجوز سازمان بورس، آماده افزایش سرمایه از 49.1 به بیش از 638 میلیارد و 288 میلیون تومان شود.
این شرکت عملکرد 9 ماهه سال جاری را با تحقق زیان 1418 ریالی هر سهم همراه کرده و در صورت صدور مجوز سازمان بورس تا قبل پایان سال، مجمع فوق العاده ایی را برگزار خواهد کرد



خپارس بر اساس اخبار واصله از بازار توليد خودرو كوئيد محصول رنو در پارس خودرو به زودى آغاز ميشود و اين خودرو مخصوص بازار خاورميانه است .



دراین سهم سود هر سهم سال ۹۵ را نیز اعلام کرد که ۵۲۱ ریال را به ۵۲۷ ریال رساند و تغییر خاصی نداشت . در یک نکته جالب دیگر بودجه تلفیق کم شده و به ۵۶۰ ریال رسیده است .   به نظر تقسیم سود مناسب در وبشهر و شازند کمی تعدیل را رقم می زند ولی در نهایت قیمت های ۲۴۰۰ ۲۵۰۰ ریال فعلاً محدوده بازی سهم است و تحول خاصی را ندارد . به نظر وغدیر و وصندوق بازی بهتری را می توانند داشته باشند .



علی طیب نیا در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلایندر پاسخ به اینکه تحلیل شما از وضعیت بازار سرمایه پس از برجام چیست و آیا توصیه می‌کنید که مردم در این شرایط وارد این بازار شوند؟ اظهار کرد: ما همیشه توصیه به حضور در بازار سرمایه می‌کنیم زیرا بازار سرمایه بهترین محل برای سرمایه‌گذاری است اما با مشورت و احتیاط.
وی در ادامه توصیه کرد: مردم تک سهم نخرند و سبدی از سهام را خریداری کرده و از رفتار هیجان دوری کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به اینکه آیا این رشد بازار را واقعی می‌دانید؟ نیز تصریح کرد: بله، اکنون فعالان اقتصادی وضعیت آینده بازار را پیش بینی کرده و بر اساس آن عمل می‌کنند


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.